Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Herregud, jeg bare MÅ ha denne!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 14:21   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Herregud, jeg bare MÅ ha denne...

Gale kvinnemennesker.

Gammel 17-07-11, 14:42   #22
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har en slik vogn stående som ekstravogn, faktisk den jeg lå i da jeg var liten. Veldig stor og romslig bag i det minste.

Jaja, godt det er hjul på den siden du skal dra den med deg over land og strand for å få den i hus

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:58   #23
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lå også i en sånn da jeg var liten. :fnis.

De er kjemmpefine, men jeg tenker bare på at den ikke har svingbare fremhjul, veier et tonn, mangler koppholder (og kler ikke Tinkafu), ikke den mest ergonomiske sittestillingen, i tillegg til at de gynger veldig. Og vips har jeg ikke lyst på.

Om jeg skulle (Gud forby!) hatt et barn til blir det bag til OTHen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:00   #24
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Gale kvinnemennesker.

Beste svaret så langt. Signerer.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:01   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin? Tja.... Men ærlig talt - hva skal du med den? Og hvorfor bruke minst 400 kroner på det på en søndag?
Tror du ikke det kommer flere slike til salgs senere en gang når du både har større plass og bedre råd?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:02   #26
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Den der må du faktisk ha! Jeg har selv 2 gamle vogner jeg bare måtte ha.

Gammel 17-07-11, 15:04   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, du må ikke ha den. Jeg kan godt liste opp en lang remse med grunner, men jeg regner med at du greier å komme på dem selv.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:06   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Du er vel allerede ute på tur...

Gammel 17-07-11, 15:07   #29
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpe vogn når man ikke har planer om flere barn? Nei takk!

Sist redigert av Frost : 17-07-11 kl 17:14.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 16:58   #30
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Gale kvinnemennesker.

Gammel 17-07-11, 17:00   #31
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hver sin smak og glad ikke alle liker det samme;-)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:01   #32
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en smule teit om jeg må få si rett ut hva jeg mener.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:15   #33
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt teit..
det er ikke før til onsdag i så fall jeg skal hente den.

begynner kanskje og snuse litt på fornuften nå...... kanskje jeg skal lytte til den. Kastet nettopp nesten 500 kg skrot fra boden i en leid container pga samlemanien min..

Jeg elsker slike gamle retro ting altså.. lekker er den virkelig...

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:18   #34
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeg er litt teit..
det er ikke før til onsdag i så fall jeg skal hente den.

begynner kanskje og snuse litt på fornuften nå...... kanskje jeg skal lytte til den. Kastet nettopp nesten 500 kg skrot fra boden i en leid container pga samlemanien min..

Jeg elsker slike gamle retro ting altså.. lekker er den virkelig...

Det er helt greit at du synes den er lekker. Men hva skal du bruke den til? Skal du ha blomsterpotter i den?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:24   #35
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Skal du ha blomsterpotter i den?

Det var jo ikke så dumt. Eller bruke den som blomsterpotte.

Gammel 17-07-11, 17:40   #36
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper jo at jeg skal finne meg en god og snill mann etterhvert og få det tredje siste barnet jeg ønsker... Men det vil jo ikke skje på noen år.. sikkert mange år.. knaskje jeg til og med har voksne barn og er over 50 når det skjer.. så får jeg kanskje ikke brukt barnevognen.

Nei.. der slo fornuften meg.. jeg dropper det..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 18:21   #37
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, dere som ikke har hatt vogndilla kan umulig forstå.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 18:30   #38
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Altså, dere som ikke har hatt vogndilla kan umulig forstå.

Joda, vognoman mens det stod på, men hallo, ingen planer om flere babyer, ingen vogn. Basta.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 18:31   #39
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Hva skal jeg si da som har en stor Silver Cross bagvogn til en del tusen ståendes i kjelleren til det forhåpentligvis kommer barnebarn om noen år.
Vel og merke kjøpt til minstejenta for 8 år siden.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 18:37   #40
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Hva skal jeg si da som har en stor Silver Cross bagvogn til en del tusen ståendes i kjelleren til det forhåpentligvis kommer barnebarn om noen år.
Vel og merke kjøpt til minstejenta for 8 år siden.

Det blir jo litt annerledes, med tanke på at du har brukt den til ditt eget barn, HI skulle jo kjøpe i påvente av mulig mann og barn og ta vare på den.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.