Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 22:21   #901
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Tar meg friheten, håper det er ok. Jeg var litt nyskjerrig , og søkte opp sykkelen i går, og fant den på Intersport til kr 8999,-.
Hybridsykkel, ja . Veldig fin og sikkert helt topp å sykle på.

Intersport hadde 30% avslag på alt fredag og lørdag, så den ble litt billigere. Den har det jeg ønsket denne gangen til jobbesykkel: hydrauliske skivebremser, stiv gaffel og bra girutstyr.

G-sport sin versjon heter Diamant photon 30.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 17-07-11, 23:14   #902
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Mos mosh bukse.

Gammel 18-07-11, 13:45   #903
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Mos mosh bukse.

Oh my, rålekker!! Hvor, hvor??

Gammel 18-07-11, 15:44   #904
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Oh my, rålekker!! Hvor, hvor??

Jeg har kjøpt den på lokal butikk her. De har mye fint. Josefine på Gol i Hallingdal.

Gammel 18-07-11, 22:06   #905
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Denne, men i motsatte farger; hvit med svarte bånd:

Krem er ikke aktiv  
Gammel 18-07-11, 22:09   #906
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 19-07-11, 00:39   #907
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er på ferie og har kjøpt meg fire par sko, inkludert de råeste støvlettene jeg noensinne har hatt. Skal skal se om jeg får lagt inn bilde etterhvert. Støvlettene er sinnsykt høye, men som å gå på skyer. Gleder meg så til å bruke de til trange jeans!

Gammel 19-07-11, 11:35   #908
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på London-shopping. Har kjøpt langt mer enn jeg burde.

Jeg havnet på et Next-salg, og jeg elsker den butikken. Jeg har olabukser! Som er fine! Og som passer! 4 bukser til den nette sum av 400 kroner. Også har jeg kjøpt et utall topper og singleter, masse sokker, undertøy til kidsa og meg selv. London er fin.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 19-07-11, 12:38   #909
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jeg har kjøpt den på lokal butikk her. De har mye fint. Josefine på Gol i Hallingdal.

Den butikken handlet jeg i forrige uke da vi var et par netter på Gol. Kom ut igjen med kjole, tights, skjerf og noe klær til ungene. MYyyye fit!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 19-07-11, 13:00   #910
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Den butikken handlet jeg i forrige uke da vi var et par netter på Gol. Kom ut igjen med kjole, tights, skjerf og noe klær til ungene. MYyyye fit!

Ja de har farlig mye fint, blir alltid handling der.

Gammel 19-07-11, 18:58   #911
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den butikken på Gol har jeg hørt om også, da jeg overhørte en samtale mellom to finere fruer på Gardermoen en gang: En nydelig butikk på Gol, av alle steder - Gol uttalt med stilettynn l.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-07-11, 21:24   #912
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk denne fra Ellos i dag. Den satt så fint på, og kommer til å bli brukt mye som jobbkjole fremover, tror jeg. Vurderer å bestille en til i annen farge.. Men likte ikke de mønstrede, så da blir det evnt gammelrosa... øhh...

Hvertfall et tips til de som fyller litt oventil

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 19-07-11, 22:36   #913
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den butikken på Gol har jeg hørt om også, da jeg overhørte en samtale mellom to finere fruer på Gardermoen en gang: En nydelig butikk på Gol, av alle steder - Gol uttalt med stilettynn l.

Finnes det flere måter å uttale Gol på altså?

Jeg skal opp i det strøket der til helgen og blir det riktig ille vær så blir det kanskje en tur til Josefine altså.

Gammel 19-07-11, 22:50   #914
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bare tynne L´er i dialekten min.
(jeg må sannelig ha det gudsjammerlig kjedelig om dagen som sitter og prøver å uttale Gol med tjukkere L)

Gammel 19-07-11, 22:52   #915
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

(jeg må sannelig ha det gudsjammerlig kjedelig om dagen som sitter og prøver å uttale Gol med tjukkere L)

Stygt å le men jeg ser deg liksom for meg.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 19-07-11, 22:53   #916
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du faller nok ikke inn i samme segment likevel.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-07-11, 22:54   #917
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Bare le, dere, jeg har ikke snakket med et levende ordentlig menneske siden lørdag kveld. Og han stod stort sett for snakkingen selv.

Gammel 19-07-11, 22:56   #918
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Bare le, dere, jeg har ikke snakket med et levende ordentlig menneske siden lørdag kveld. Og han stod stort sett for snakkingen selv.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 20-07-11, 00:11   #919
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg dristet meg inn i den omtalte butikken på Gol på lørdag, og vi snakker Goldager, og tjukt av folk. Jeg kunne ane godbitene som hang på rad og rekke, men det var så kaos, så jeg kom meg aldri nærme nok.

Får ta det igjen neste gang jeg er i traktene.

Gammel 20-07-11, 00:46   #920
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble litt forelska i denne, så bestilte den fra Ellos. Pleier sjelden bestille klær til meg selv, men denne digget jeg fargen på. Håper den er litt ok i størrelsen.....

Joika er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.