Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 00:08   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det tror jeg kanskje rett og slett kan være fordi de i mindre grad ser behovet for regelverk og prosedyrer. Men det er bare en teori om en mulig tendens.

En teori ihvertfall jeg ikke tror stemmer. Selv om jeg ikke tilbringer all min tid på fp, bruker jeg altfor mye tid på forum generelt.
Som jeg har sagt tidligere, ser jeg ikke at det skal være et behov for å lese prikker eller annen privat kommunikasjon mellom medlemmer. Jeg regner med at om noen føler seg trakassert på pm eller prikker, så klarer de selv å si fra og innrapportere meldinger. Videre har jeg også forklart for en eller annen at det finnes mye "ufarlig" informasjon man ønsker å holde privat, og som det ikke er ok at andre har muligheten til å gå inn og kikke på. Jeg har ikke tenkt til å trakassere eller mobbe noen på prikk eller pm, men det kan jo likevel hende jeg har behov for å sende noe privat informasjon jeg ikke ønsker at andre skal kunne lese til et annet medlem. Men nå har jeg jo da blitt fortalt
i klartekst at den type informasjon ikke kan sendes her inne. Det er greit, jeg synes bare det burde vært kommunisert tydeligere på et tidligere tidspunkt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.