|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Meninger og tro og sånn ...
Bortsett fra at veska sikkert hadde blitt ille tung, var det ikke så dum en ide...
|
|
|
#22 |
|
saftig
|
Sv: Meninger og tro og sånn ...Jeg slutter visst aldri med å bli overrasket over hvor teite/dumme/frekke/lite empatiske enkelte er. Jeg spiser mer enn gjerne kjøtt, men har venner som er vegetarianere. Det kunne ikke ramle meg inn å stille spørsmålstegn ved det?! Jeg går ut fra at de har tatt et bevisst valg av en eller annen grunn. Det er ikke opp til meg å bedømme om det er riktig eller galt, eller å stille dem til veggs.
|
|
|
#23 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Meninger og tro og sånn ...Inagh, jeg tar gjerne en diskusjon, og snakker om det, men å forklare meg, til de samme menneskene gang på gang på gang, er kjedelig hehe... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Meninger og tro og sånn ...Jeg kjenner jeg blir irritert pga. denne tråden for det bringer opp endel minner fra da jeg var vegetarianer. Jeg husker en episode der jeg skulle spise middag hos ei venninne. Jeg spiste salat og tilbehør mens de andre hadde biff. Helt greit for meg, jeg koste meg med tilbehøret jeg. Men hun ene venninna ble helt paff da hun så at jeg ikke skulle ha kjøtt, og begynte å spørre og mase om hvorfor. Jeg sa at jeg ikke spiste kjøtt, og da sa hun: "åja, er du en av de derre dyrevennene du"? Jeg ble litt paff og sa at ja, jeg spiste ikke kjøtt av etiske grunner. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Meninger og tro og sånn ...
Nåh... er det derfor det er tomt for gulrøtter i kjøleskapet mitt!?
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Meninger og tro og sånn ...Ja, ikke sant? |
|
|