|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#441 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Jeg la merke til det, og tenkte - nei så idiotiske kan vel selv ikke de mest svorne rasister være.
|
|
#442 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sier det samme som deg, Ru |
|
|
|
|
#443 |
|
Einsam
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!En gammel klassekompis har lagt ut bilde på FB, der det ser ut som det står en mann i politiklær, en del mennesker som ligger delvis under vann, og man ser tydelig blod. Ser ut som det har vært lagt ut på tv2? |
|
|
|
|
#444 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ja, det er helt merkelig å lese om det på de store, internasjonale nyhetssidene.
|
|
#445 |
|
Salt in the rainbow
|
Ja, det lå ute i noen minutter. Jeg så det ikke.
|
|
#446 |
|
Glamorøs
|
Al Jazeera er faktisk en ganske god nyhetskanal, og så vidt jeg kan se har hatt en veldig sober nyhetsdekning i dag, sammenliknet med andre nyhetskanaler.
|
|
#447 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, helt sprøtt, man ser innslagene og tenker at det er et annet sted og ikke HER, liksom.
|
|
#448 |
|
Einsam
|
Linken er her. Men det er et sterkt bilde, derfor limer jeg det ikke inn her. Så er man advart. |
|
|
|
|
#449 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Det er bare skrekkelig. Selv om jeg syns at bomben var skrekkelig, grufull, forferdelig, så bare blir Utøya helt hinsides. Stakkars ungdom som må gjemme seg bak og i busker, som er så paniske at de kaster seg i vannet for å svømme en kilometer eller så i kaldt norsk vann. Stakkars fortvilte foreldre, søsken og andre pårørende til ungdommer man nå ikke har kontroll på. Det er helt helt for jævlig.
|
|
#450 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg har aldri reagert så fysisk på noe før. Jeg har vært kvalm og kald og hatt gåsehud hele ettermiddagen og kvelden. Det er så utrolig uvirkelig og forferdelig.
|
|
#451 |
|
Rockesøster
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Huff, jeg syns dere spekulerer mye og tar mange harde ord i bruk om både det ene og det andre. |
|
|
|
|
#452 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Å, satan, Maxine.
|
|
#453 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Nevøen til mannen skrev om dette, og slang på en "stem frp ved valget". Sympatisk. Han har blitt hudfletta av mannen både skriftlig og muntlig her nå, men han står nå på sitt. |
|
|
|
|
#454 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Akkurat det bildet der man så at de svømte har brent seg fast hos meg. Jeg får helt vondt i magen.
|
|
#455 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Fy faen, det bildet.
|
|
#458 |
|
En Som Trener
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Dette er bare helt forjævlig, jeg har ikke ord. Jeg har selv vært på leir på Utøya og bildene jeg nå får se er helt ufattelige. En mann kan da ikke stå bak dette alene? Men at det nok er rettet mot Ap og ikke er terror fra utlandet sa jeg med en gang de nevnte Utøya og mistanken styrkes jo nå av at det er en nordmann som er pågrepet. Jeg blir helt kvalm! Mine tanker går til de som savner noen eller har mistet noen i dag.
|
|
#459 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Blodbanken i Oslo sier de har fått nok blod:
![]() |
|
|