|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#721 |
|
rakkarpus
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Gjør inntrykk at han ikke gikk til angrep på politiet, men overga seg med en gang. Understreker bare at dette var kaldblodigt og planlagt, ikke hvilke som helst han var på jakt etter.
|
|
#722 |
|
villende
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Han håper vel på å få en heltestatus hos AP-motstandere. Mens det han er en patetisk og feig pingle som går løs på forsvarsløse mennesker. Jeg tror støtten til AP kommer til å bli enorm, jeg har snakket med en erkekonservativ nær meg som sa at det ble AP-stemme til høsten, for å vise at vi ikke lar oss skremme. |
|
|
|
|
#723 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Faren til min bekjent har nå bekreftet at hun ikke er blant de som er fraktet til sykehus i live. Det kan ta opptil to dager før alle døde er identifisert. Dette er ufattelig!! |
|
|
|
|
#724 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ja, jeg lurer litt. I hvilke miljøer vil dette bli applaudert? Selv ikke i nazistiske miljøer (eller kristen-fanatiske miljøer eller hva det nå måtte være slags miljø han tilhører) applauderes drap av tenåringer, vel?
|
|
#725 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Nja, jeg kan heller ikke forstå hvilke miljø som kommer til å omfavne dette. I nazi- miljøer kan man vel heller ikke synes det er så alvorlig stas med drap på ungdom uten annen etnisk tilhørighet engang.
|
|
#726 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ja jeg tviler på at det finnes noen milkø i verden som verdsetter drap på unge uskyldige mennesker. Og det jeg ikke forstår at om det var rasistisk motivert så var det jo mange mange etniske nordmenn blant de på leiren så jeg forstår det vikelig ikke!! Hva motiverte dette menneske til å drepe barn? |
|
|
|
|
#727 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle4181616.ece |
|
|
|
|
#728 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Så vidt jeg har fått med meg har politiet karakterisert mannen som kristenfundamentalist, og ikke primært nazist. Det er det vel mediene som har gjort? Han mener kanskje at Norge er styrt i feil retning når det kommer til kultur og kristendom, og at AP har hovedansvaret? *synser* Har lest litt av det han har skrevet på forum, men blir bare uvel og må slutte å lese. Han definerer iallefall seg selv som kulturkonservativ, siden det er heftet mye negativitet ved nasjonalistbegrepet.
|
|
#729 |
|
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg er imponert over både medias, og Stoltenberg og Storbergets håndtering av saken. Og en person jeg virkelig er imponert over roen og klarheten/tydeligheten til, er fungerende politimester i Oslo, Sveinung Sponheim. |
|
|
|
|
#730 |
|
ctrl+z
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ja, han Sponheim er virkelig veldig saklig og god. Jeg ble også mektig imponert over AUF-leder Eskil Pedersen, som maktet å holde roen og uttale seg så sterkt.
|
|
#731 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er mange som imponerer, absolutt. Stoltenberg nå, det er tungt å høre.
|
|
#732 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Jepp. Enig i alt. |
|
|
|
|
#733 |
|
Fabelaktig
|
Enig. Og så fikk jeg et mye bedre bilde av Fabian Stang etter han ble intervjuet på tv i går kveld.
|
|
#734 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Fikk vite at min venn og kollega som var på Utøya svømte for livet med kuler hvinende rundt ørene. Jeg er helt skjelven.
|
|
#735 |
|
Einsam
|
Stoltenberg, Storberget og Sponheim har virkelig klart seg bra. Å være på jobb, samtidig som man blir berørt personlig, er imponerede. |
|
|
|
|
#736 |
|
Tittel og tittel....
|
Helt enig. Helt imponert over deres evne til å være tydelig og klar og samtidig være så medmenneskelig. Og når man vet at nok både Storberget og Stoltenberg er personlig rammet så blir det i mine øyne enda mer imponerende.
|
|
|
#737 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Uff, nå snakket jeg akkurat med pappa og fikk vite at sønnen til tremenningen min var på Utøya. Det har heldigvis gått bra med han, men han hadde mistet bestevennen sin.
|
|
|
#738 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hentet fra hans 1500 sider lange manifest.
![]() |
|
|