Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En liten oppfordring etter helgens hendelser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-11, 10:00   #21
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: En liten oppfordring etter helgens hendelser

Jeg er enig med Ru, Darth og flere. Dette skal vi stå rakrygget opp mot. Se faenskapet i hvitøyet.

Vi skal ikke 'degge' for det han har gjort på noen måte. Men høyreekstreme tullinger blir ikke borte av at vi ser bort. Vi må kjempe mot det med argumenter, forhindre at disse får rekruttert flere unge mennesker.

Samtidig skal vi også trøste, klemme og ta vare på hverandre. Det er jo helt klart det viktigste nå i disse dagene. Men å late som at han ikke finnes - det er litt for lettvint for meg.

Gammel 25-07-11, 10:22   #22
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg er ikke helt enig. Jeg skjønner poenget, men for meg blir det feil.
Jeg vil ikke glemme, men ei heller hate. Jeg vil ikke tie, jeg vil ikke knebles, jeg vil ta tilbake friheten og tryggheten min, og jeg tror ikke det at å omtale fyren som gjorde dette som "han dere vet" vil hjelpe i det hele tatt. Det er ingen makt i navnet hans.

Enig.

Gammel 25-07-11, 10:32   #23
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror det er viktigere å ikke spre linker og YouTube videoer på FB og andre sosiale medier. Jeg sliter med å folk til å forstå at ungdommer ikke lar seg stoppe av at det står at dette ikke egner seg for folk under 18. Når de får alle linker og kommentarer inn fra alle kanter, mener jeg at vi som voksne kan hjelpe til med å begrense tilgjengligheten.

Gammel 25-07-11, 13:57   #24
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne personen vil alltid huskes, men vi kan alle fokusere på at hans ønsker om helstestatus har hatt totalt motsatt effekt. De grusomme hendelsene har resultert i et samhold av dimensjoner, og en forsikring om at demokratiet for alltid vil bestå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.