|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Bytte ut iphone4 med Samsung Galaxy S2?Glasset er knust igjen, og jeg merker lysten på å prøve noe nytt.
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte ut iphone4 med Samsung Galaxy S2?Overhodet ikke dumt bytte, tvert imot. Jeg kjenner flere som har gjort det byttet og er superfornøyde, og jeg er glad jeg selv endte opp med Samsungen i stedet for iPhone4 som var planen (de var utsolgt da jeg skulle kjøpe den). Samsungen er i mine øyne mye bedre enn iPhone. Større og bedre skjerm, widgets, friere markedsplass, du trenger ikke spesialprogrammer for å overføre greier (du er altså ikke bundet til Apple sine systemer) og mye annet.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bytte ut iphone4 med Samsung Galaxy S2?
Google = Android, så ja.
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Bytte ut iphone4 med Samsung Galaxy S2?Jeg har iphone. Jeg har ingen problemer med å omstille meg selv til androider i hvertfall, synes de er vel så enkle å håndtere. Jeg venter i spenning på iphone 5 før jeg bestemmer meg, men nå har min fon vært bemerkelsesverdig snill og bestandig også.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bytte ut iphone4 med Samsung Galaxy S2?Jeg glemte å si at kameraet er helt vanvittig. Det tar til tider bedre bilder enn speilreflekskameraet mitt, knivskarpe. Ikke veldige nærbilder da, da blir det litt uklart.
![]() |
#7 |
Unik
|
![]() Sv: Bytte ut iphone4 med Samsung Galaxy S2?For å svar epå kalender spørsmålet. Eg brukar Jorte kalender. Den kan eg synkronisere med google kalenderen min. Lett som ein plett.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bytte ut iphone4 med Samsung Galaxy S2?
Jeg har ikke det, i hvert fall. Spørs vel hvor mye bilder og sånt man tar, jeg har jo ikke musikk på min telefon enda.
![]() |
|
|