|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg tror jeg må sies å ha en noe varierende/ustabil edderkoppfobi. Dvs. at jeg enkelte dager kan forholde meg nær sagt helt rolig og knerte den/de ganske behersket. Men merk; det kommer VELDIG an på størrelsen!!!
|
|
|
#82 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg må forresten også alltid, hvis lysbryteren er på innsiden av et rom, se på bryteren før jeg tør å skru på lyset - etter å ha opplevd at det satt en edderkopp på en bryter som jeg tok på en gang. Og farget av erfaringer fra da jeg bodde i underetasjen hos svigermor, må jeg alltid riste håndklær før jeg bruker dem ...da jeg bodde der hendte det titt og ofte at både en og to jævler gjemte seg i håndklærne og datt ut av dem når jeg skulle tørke meg. Å fy faen, nå skjelver jeg bare jeg tenker på det!!!
|
|
|
#83 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiDere hadde regelrett dødd av å være i samme hus som ei jeg kjenner for noen år siden. Hun hadde visst et "bol" med edderkopper på loftet uten å vite om det, det fant de ikke før senere. Men disse edderkoppene var faktisk av den sorten Absalone snakker om, altså de største som finnes i Norge. De var så store at jeg trodde jeg så syner da jeg var hos henne en gang. På størrelse med sånne, men bare av type vanlig edderkopp, altså med mye større kropp.
|
|
|
#84 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiStor husedderkopp er det vi snakker om - den kan bli opptil 10 cm fra A-Å ... Say no more!!
|
|
|
#85 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiDer er den ja! Prøv å bo i et hus med flere dusin slike overalt.
|
|
|
#88 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiMus?
|
|
|
#89 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobi
Nåja, men jeg har ikke kontroll på de!
|
|
|
#90 |
|
www.bomulls.no
|
Eeeeh, NEI!!! *løper motsatt vei*
|
|
|
#91 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg var livredd edderkopper i yngre dager, helt til jeg traff min kjære som har skikkelig fobi. Da ble det jeg som måtte ordne opp, da det sto en hysterisk mann i soveromsdøra mitt på natta og brølte at det var edderkopp på do. Etter det har det vært meg som har ordna opp, selv om jeg grøsser. Ungene er ikke redd dem, de er kun hysterisk redd for slanger, noe hverken mannen min eller jeg er.
|
|
|
#92 |
|
Prematurmamma
|
Åherregud, slike har jeg også kommet over en gang for mye.
|
|
|
|
#93 |
|
I farta!!
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg har slangefobi og har ikke møtt på noen slanger sammen med barna før vi var i Danmark i sommer, i en dyrepark. De vet godt hvor redd jeg er. I dyreparken gjorde jeg noe jeg enda ikke skjønner at jeg turte.
|
![]() |
|
|