Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 19:07   #31
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Ingen har hentet meg inn, på noen som helst måte. Jeg reg. meg sammen med de fleste andre fra barselklubben jeg hørte til på NM. Men, jeg brukte et annet nick, for jeg ønsket å bli litt kjent først. Ingen av mine venner fra NM vet at jeg er meg her inne. At jeg blir oppfattet som "en som kommer når det er bråk", er veldig trist og det er nok veldig tilfeldig. Men, jeg er veldig opptatt av skikk og bruk, rett og galt etc., og engasjerer meg nok kanskje litt for mye i slike tilfeller.

safran, jeg beskylder ingen. Jeg spør! jeg er sikker på at du klarer helt alene å sette de røde prikkene dine.

Når jeg får prikker med kommentarer om at jeg må "passe meg for de skumle røde prikkene" osv, så forekommer det meg veldig umodent og uforståelig. Det samme gjelder innlegg om at jeg ikke oppfører meg som normale folk. Det er temmelig stygt sagt!

Men, nå har jeg fått litt for mye negativ fokus, og ser at jeg driver og forsvarer meg i det vide og det brede. Slike innlegg pleier å irritere meg på andre forum, så nå stopper jeg meg selv her.

Når du skriver "For meg virker det som om det ene og alene er noen som er blitt enige om å tyne meg med røde prikker, og at dere skal sette meg på plass på et vis." så oppfatter ikke jeg det som noen forespørsel. Dette er bent frem en anklage. Fint at du nå har skjønt at det antageligvis ikke er annet enn enkeltindivider som reagerer på samme måte. Det er nemlig flere enn meg som reagerer på rødprikkesutring og -klaging. Det var kanskje derfor du fikk kommentaren om "pass deg for de skumle røde prikkene"? Det er kanskje noen som syns det er umodent og uforståelig at du bruker masse energi på å oute rødprikker. Tenk, så forskjelige vi kan være. Det er uansett lurt å tilpasse seg en smule når man er ny på et sted - prøve å tilpasse seg gruppen. Iallefall dersom man syns man får mye pes, og samtidig har lyst til å passe inn.

Og så skal jeg avslutte med å nevne at det ikke virker veldig tillitvekkende at du forteller at du kjenner oss fra før, men ikke vil si hvem du er. Siden du selv dro det frem.

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.