|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: 1 grønn chili = hvor mye rød chili?Er det ikke den grønne som er sterkest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: 1 grønn chili = hvor mye rød chili?Flott at jeg kunne bidra med yttligere forvirring Sist redigert av Pastill : 13-03-07 kl 16:31. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Haster: 1 grønn chili = hvor mye rød chili?Rødt er sterkere enn grønt. Små er sterkere enn store. 1/3 høres bra ut for meg.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Haster: 1 grønn chili = hvor mye rød chili?Før i tiden pleide jeg å spise syltede grønne chili som snacks.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Haster: 1 grønn chili = hvor mye rød chili?En gang fikk jeg en bitteliten chili. Biiiitteliten. Jeg spiste den. Den dagen lærte jeg at smått ikke betyr svakt.
![]() |
#10 |
Originala
|
![]() Sv: Haster: 1 grønn chili = hvor mye rød chili?
"Takk, men bare en liten en" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: 1 grønn chili = hvor mye rød chili?Det kan være kjempeforskjell fra en chili til en annen som ser helt lik ut, så man må nesten smake på dem. De er dessuten alltid sterkest innerst ved stilken og mildere utover mot tuppen.
![]() |
#12 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: 1 grønn chili = hvor mye rød chili?Jeg har tatt en hel rød istedet for en hel grønn, men så er jeg glad i sterk mat og da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|