|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
heimføing
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?
Ehhh? De gangene jeg har brukt leppestift har jeg ikke følt noenting. Enda det ikke var Max Factor. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
maler
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Jeg føler definitivt noe av sminke, jeg føler jeg blir stiv i maska. Men jeg tror ikke det er fargen jeg føler.
|
|
|
#24 |
|
heimføing
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Stiv i maska? Joda, men da er det mer enn bare leppestift involvert. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Betyr dette at vi skal tegne lipglossen på ørene og nesa fra nå av?
|
|
|
#27 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Morsom tråd
|
|
|
#28 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Åj, ny Lipfinity? Den må testes.
|
|
|
#31 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Nå tror svigerfar nok at jeg er helt gal her jeg sitter og småler for meg selv....
|
|
|
|
#35 |
|
maler
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Jeg lurer på hva det blir på google translate.
|
|
|
#37 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Jeg blir litt matt av det manglende kontrollsystemet, altså. Én ting er at en udugelig produktsjef lar den gå gjennom, men er det virkelig ikke én eneste person i hele den lange veien fra motatt globalt matriell til ferdig produsert webside og TV-spot som sier "øøøh, døh, det der kan man jo ikke si, det gir ingen mening"?
|
|
|
#38 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Men man tegner jo på leppene om man bruker farge på dem, så det kan jo hende de syns de har vært riktig så smarte i formuleringen sin.
|
|
|
#40 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?Når vi først er inne på reklame og det å ta feil- kan noen forklare meg hvorfor et mobilselskap syns det er en fin ting å reklamere for skakke nakker og kortere levetid?
|
![]() |
|
|