|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Tja. Vi har IKEA 365+ på kjøkkenet, og har sortert bort mye av det. Vi kjøpte massevis av asjetter og kaffekopper før et bursdagsselskap en gang, før vi fikk et finere servise til bryllupet. (Der er planen å ha til minst tolv av alt. Når vi først bruker det, er vi gjerne minst ti stykker. I den før nevnte bursdagskaffen var vi atten.)
![]() |
![]() |
#2 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Jeg syns det er kjepedeilig å ikke ha skapene fulle av ting jeg ikke bruker, jeg. Plass har jeg og, i mitt lille kjøkken.
![]() |
#3 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Tja, vi har et hverdagsservise hvor vi har 12 stk til middag, og 7 til frokost. (samlet, også gikk det ut av produksjon...). I tillegg til dette har vi et frokostservise som vi har arvet fra en bestemor, som er til 8. Såpass trenger vi i det daglige. Skapet er fullt av glass, tror vi har 30 kjøkkenglass, og jammen trenger vi de også.
![]() |
|
|