|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?
Vi har to bakovervendte seter og en beltestol, en DuoLogic, en BeSafe Combi og en Britax KidPlus eller noe. Ikke noe problem, det er tre 100% seter i bakraden.
|
|
|
#22 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?Problemet for oss er ikke bredden - problemet er at i bruksanvisningen for det setet vi har, så står det at eh - bøyen i bilsetet skal være utenfor baksetet. Altså at setet i realiteten ikke skal hvile på baksetet. Dette gjelder for barn over 13 kg mener jeg det var. Og da er det rett og slett ikke plass til å ha barnesetet annet enn i midten. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Stiv
|
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?Jeg hadde en ZX for noen år siden, og var greit nok fornøyd med den. Etter noen år ville vi bytte den ut med en nyere bil, og stakk innom den lokale forhandleren for å få takst på bilen. Salgssjefen la ansiktet sitt i alvorlige folder, og fortalte mye og lenge om hvor vanskelig de var å få solgt brukt.
|
|
|
|
#24 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?Vi hadde en XM, og det er den aller beste bilen jeg har kjørt, spesielt på vinterføre!
|
|
|
#25 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Har du Citroën? Og er du fornøyd?
Jeg er helt motsatt. Elsker vår C5, fantastisk kjørekomfort. Vi har en Toyota Landcruiser også, og den foretrekker jeg bare hvis vi skal kjøre på veldig dårlige veier. Jeg velger C5'en til by- og landeveiskjøring i siviliserte strøk. (Mannen er motsatt, men jeg innbiller meg at han synes det er mer macho å kjøre Landcruiser, dessuten har den automatgir og GPS.) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?Da har vi rulla 12 000km med Berlingoen... |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?Var innom og fikk skifta stab.stagene idag... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?Eg hadde C3 frå 2004-2010 og var superfornøgd! Den bilen gikk som ei klokke!! I fjor kjøpte eg splitter ny C3 Picasso og den har det vore mykje trøbbel med. Eg har min siste Citroen for å seie det slik.
|
|
|
|
#29 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?Vi hadde Citroen ZX i mange år, svært fornøyde. Men den var vanskelig å bli kvitt, brukte 8 mnd og halverte prisen. Nå har et vennepar solgt C5, det tok også mange måneder og stort prisavslag. Så de må nesten byttes inn i nye av samme merke.
|
|
|
|
#30 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Du glemmer fort må jeg si... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?Det er som med menn, dårlige erfaringar har en tendens til å vinne.
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"En gang Citroën-eier, alltid Citröen-eier" heter det jo - nettopp av den grunn at det stort sett er merkeforhandleren som vil ta de i innbytte til en overkommelig pris.
|
|
|
#33 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Har du Citroën, og er du fornøyd med den?Med en forhandler som Notodden Bil og Speed shop så er det veldig sannsynlig at ordtaket vil stemme for meg så lenge jeg bor her i området... |
|
|
|
![]() |
|
|