Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Innesko SFO

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 15:52   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesko SFO

Vi bruker Crocs både i Bhg og skole. Jeg har prøvd flere typer tøfler, og vi har prøvd sandaler. De vil bare bruke Crocs. Minsten nekter å ha på noe som helst av skotøy inne. Selv om han vet hvorfor man feks bruker det om vinteren i forhold til brann.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 16:21   #42
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tittet på Taylorshoes nå og ser at de fleste crocsene koster ca 30 dollar. Da kommer jeg over momsgrensa?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 16:29   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tittet på Taylorshoes nå og ser at de fleste crocsene koster ca 30 dollar. Da kommer jeg over momsgrensa?

Neh, 30 dollar er ca 160 kr nå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 16:59   #44
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at det er noe som heter Child 11 og noe som heter Child 13. Hva blir disse størrelsene egentlig? Beklager kupping av tråd.

Gammel 09-08-11, 17:45   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Handlet to par crocs til 04 modellen i fjor og valgte str 12-13. Hun brukte da str 29-30. De var aaaltfor store.
Nå bruker hun fremdeles str 30 og er på vei inn i str 31 og crocsene er fremdeles store. Men hun kan nå bruke dem, så da blir de innesko på skole og på SFO (må ha to par, siden hun ikke går på skolens SFO).

Har et par Ecco sandaler jeg kjøpte rett før sommerferien som kunne blitt brukt, men hun foretrekker crocsene, de er jo sååå mye lettere å ta på .

10-11 er vel det jeg skal kjøpe da, ser jeg. Dumme meg viste jo dinocrocsene til storebror - så nå vil han BAAARE ha slike. - Men finner jeg de i riktig størrelse? nope.

Gammel 09-08-11, 17:50   #46
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De finnes i rødt på Ebay, men det er kanskje ikke bra nok?

http://cgi.ebay.com/Kids-Crocs-Drago...item641f83b4c7

Gammel 09-08-11, 18:37   #47
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

10-11 er vel det jeg skal kjøpe da, ser jeg. Dumme meg viste jo dinocrocsene til storebror - så nå vil han BAAARE ha slike. - Men finner jeg de i riktig størrelse? nope.

Jeg kan sjekke størrelsen (eventuelt måle dem om du vil) på podens i morgen. De er jo selvsagt på AKS og ikke hjemme.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 18:38   #48
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jg jobber i SFO og det er MYE crocs og dere vil ikke tro hvor mange venstreføtter vi mangler :rabla:

Gammel 09-08-11, 18:46   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brandos har disse da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 18:47   #50
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vet ikke hvordan det er å handle her eventuelt. Kjenner ikke siden.

http://www.ioffer.com/i/kids-crocstm...shoe-199029442

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 19:01   #51
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Vet ikke hvordan det er å handle her eventuelt. Kjenner ikke siden.

http://www.ioffer.com/i/kids-crocstm...shoe-199029442

Takk - jeg tar sjansen! - De har størrelsen der! (jeg går for 9-10 som tilsvarer 27-28, så vi får se om jeg har et par "over the top" crocs til salgs om litt

Gammel 09-08-11, 19:34   #52
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

SFO start i morgen, og jeg tenker at hun skal bruke sandalene der. De er knapt brukt i sommer og som nye. Crocsene er hun vokst i fra, omtrent ubrukt etter å ha stått i bhg i minst et år.

Gammel 09-08-11, 20:26   #53
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøpte Ecco sandaler i sommer og de skal han bruke på skolen/SFO. Han begynner i 3. klasse. Brukte Eccosandaler i fjor også og i første hadde han sandaler + tøfler.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 22:04   #54
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jenta har også brukt noen avlagte ballerinasko med glitter på, når jeg tenker meg om.

Gammel 12-08-11, 12:58   #55
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Her bruker vi hallsko. Da vet jeg at han alltid har sko til gymmen siden de står på skolen.

Gammel 12-08-11, 13:01   #56
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

Her bruker vi hallsko. Da vet jeg at han alltid har sko til gymmen siden de står på skolen.

Egentlig ganske lurt å ha sko som skal brukes i gym'en ja.

Gammel 12-08-11, 13:03   #57
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Vi har bestilt navy crocs på Brandos, det var det som var det største ønsket.

Gammel 12-08-11, 13:22   #58
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg må bestille to par - ett par til skolen også. Må først se an størrelsen og om de sitter ok på guttefoten.

Gammel 12-08-11, 13:26   #59
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg må bestille to par - ett par til skolen også. Må først se an størrelsen og om de sitter ok på guttefoten.

Her er skolen og AKS det sammen, dvs samme garderobeplass og delvis lokaler.
Jeg tok sjansen, på Brandos stod det at junior størrelse 1 tilsvarte 32. Jeg tok dem, hvis de er altfor store får vi vente litt med å bruke dem. Dyrere enn XXL sikkert, men jeg orker ikke dra med meg storebror ned dit, ikke finne størrrelsen og det ene med det andre. Elsker nettshopping.

Gammel 12-08-11, 13:33   #60
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Her er skolen og AKS det sammen, dvs samme garderobeplass og delvis lokaler.
Jeg tok sjansen, på Brandos stod det at junior størrelse 1 tilsvarte 32. Jeg tok dem, hvis de er altfor store får vi vente litt med å bruke dem. Dyrere enn XXL sikkert, men jeg orker ikke dra med meg storebror ned dit, ikke finne størrrelsen og det ene med det andre. Elsker nettshopping.

jeg elsker også nettshopping. jeg kjøper nesten ingenting på butikker lenger - synes det bare er pes sammenlignet med å sitte hjemme og shoppe.

Her er skole og SFO på hver sin side av skolegården - storebror er ganske flink til å få med seg ting til og fra - så det kan være at ett par er nok

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.