|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trapp-stol
Her også.
|
|
|
#22 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trapp-stolLille på 7år vil heller sitte på vanlig kjøkkenstol nå. Jeg har flyttet tripp trappen til skrivebordet på rommet hennes, der sitter hun ikke uansett |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tripp trapp-stolHverken 4-åringen eller snart-7-åringen her vil bruke sine, så vi solgte en og har den andre stuet bort til små gjester. 4-åringen kunne med fordel brukt den litt til, synes jeg, i stedet for å sitte på knær, men som Tjorven velger jeg andre kamper.
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tripp trapp-stolSnart-sjuåringen bruker sin fremdeles, vi har i grunn ikke kommet på tanken å bytte den ut. Han sliter litt med ryggen så derfor er riktig sittestilling under måltider og lekser ganske viktig, og det får han ikke på en vanlig stol.
|
|
|
#26 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trapp-stol8,5 åringen her bruker tripp trapp stolen sin som kontorstol på rommet sitt. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Tripp trapp-stolJeg brukte min omtrent til jeg flyttet hjemmefra. Vi bare byttet på platene sånn at den største var øverst. Ungen sitter lite på den, men det er helst fordi den står litt dumt til. Det er forøvrig samme stolen som jeg hadde.
|
|
|
#28 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tripp trapp-stolVi har aldri hatt tripp trapp stoler til ungene. De bruker slike (i andre farger) fra IKEA, også har vi noen ekstra som arbeidsstol/gjestestol. Jeg synes de er penere enn tripp trapp, og ikke minst tar de mye mindre plass rundt bordet. Også koster de 300 kroner stykket. Storebror og vennene hans bruker fortsatt disse stolene, men det er ikke noen krise verken for storebror eller lillesøster om vi er borte og de må sitte på vanlig stol. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trapp-stolStørsta sluttet å bruke sin i fjor da hun var mellom 8 og 9. Hun er i tillegg lang for alderen.
|
|
|
#30 |
|
I mål
|
Sv: Tripp trapp-stolStorebror på 6 bruker sin når han spiser. Han vil selv gjerne kvitte seg med den, men det er nok søl og tull ved bordet som det er, han trenger ikke en dårlig stol med stofftrekk i tillegg. Vi kjøpte ny til lillesøster, eller vi ønsket oss det i gave. De nye har også mye bedre nyfødt/babybøyle/innlegg. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Tripp trapp-stolJeg har Tripp Trapp-stoler til alle fire* og eldste er seks år. Hun sier at hun helst vil bruke vanlig stol, men hun sitter best på TrippTrapp-stolen. Regner med å bytte den ut når hun blånekter bruke den, når det nå blir. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trapp-stol7 åringen våres bruker sin fremdeles. Men bruker den på rommet sitt med pulten.
|
|
|
|
#33 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Tripp trapp-stolMinsten her sluttet å bruke sin for 1 års tid siden, men det er ene og alene for at jeg ikke har fått flyttet på sitteplaten.
|
|
|
#34 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Tripp trapp-stolJeg har kjøpt, men fortsatt ikke montert. Så det blir hver sin siden storebror tydeligvis synes den passer best til kroppen hans. Og det gjør den jo.
|
|
|
#37 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Tripp trapp-stolNi og et halvt-åringen bruker fortsatt sin. De to eldste brukte sine til de var rundt ti, mener jeg å huske. Vi har tre stykker i hus, to ved kjøkkenbordet og en ved skrivepult. |
|
|
|
![]() |
|
|