Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tripp trapp-stol

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-11, 14:26   #21
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tripp trapp-stol

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

9-åringen min bruker sin fortsatt.

Her også.

Jeg brukte min til jeg flyttet hjemmefra (19 år). Det er forøvrig samme stol som 9-åringen bruker nå.

Gammel 06-08-11, 15:23   #22
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Lille på 7år vil heller sitte på vanlig kjøkkenstol nå. Jeg har flyttet tripp trappen til skrivebordet på rommet hennes, der sitter hun ikke uansett

Synes det er greit å ha tripp trappen i beredskap til det kommer mindre gjester på besøk. Vil derfor ikke selge den unna riktig enda.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 15:42   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hverken 4-åringen eller snart-7-åringen her vil bruke sine, så vi solgte en og har den andre stuet bort til små gjester. 4-åringen kunne med fordel brukt den litt til, synes jeg, i stedet for å sitte på knær, men som Tjorven velger jeg andre kamper.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 15:55   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snart-sjuåringen bruker sin fremdeles, vi har i grunn ikke kommet på tanken å bytte den ut. Han sliter litt med ryggen så derfor er riktig sittestilling under måltider og lekser ganske viktig, og det får han ikke på en vanlig stol.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 16:22   #25
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min snart 7-åring bruker også sin fremdeles, og vi har ingen umiddelbare planer om å bli kvitt den.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:30   #26
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

8,5 åringen her bruker tripp trapp stolen sin som kontorstol på rommet sitt.

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:42   #27
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg brukte min omtrent til jeg flyttet hjemmefra. Vi bare byttet på platene sånn at den største var øverst. Ungen sitter lite på den, men det er helst fordi den står litt dumt til. Det er forøvrig samme stolen som jeg hadde.

Gammel 10-08-11, 20:49   #28
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har aldri hatt tripp trapp stoler til ungene. De bruker slike (i andre farger) fra IKEA, også har vi noen ekstra som arbeidsstol/gjestestol. Jeg synes de er penere enn tripp trapp, og ikke minst tar de mye mindre plass rundt bordet. Også koster de 300 kroner stykket. Storebror og vennene hans bruker fortsatt disse stolene, men det er ikke noen krise verken for storebror eller lillesøster om vi er borte og de må sitte på vanlig stol.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:24   #29
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Størsta sluttet å bruke sin i fjor da hun var mellom 8 og 9. Hun er i tillegg lang for alderen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:35   #30
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror på 6 bruker sin når han spiser. Han vil selv gjerne kvitte seg med den, men det er nok søl og tull ved bordet som det er, han trenger ikke en dårlig stol med stofftrekk i tillegg. Vi kjøpte ny til lillesøster, eller vi ønsket oss det i gave. De nye har også mye bedre nyfødt/babybøyle/innlegg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:38   #31
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har Tripp Trapp-stoler til alle fire* og eldste er seks år. Hun sier at hun helst vil bruke vanlig stol, men hun sitter best på TrippTrapp-stolen. Regner med å bytte den ut når hun blånekter bruke den, når det nå blir.

*Har arvet/fått/kjøpt brukt og lakket opp igjen, så de har kostet meg 500 kroner til sammen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 22:40   #32
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

7 åringen våres bruker sin fremdeles. Men bruker den på rommet sitt med pulten.

Gammel 10-08-11, 22:47   #33
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Minsten her sluttet å bruke sin for 1 års tid siden, men det er ene og alene for at jeg ikke har fått flyttet på sitteplaten.
Den har vært i daglig buk siden høsten 1995.

Jeg vurderer å flytte på sitteplaten så minsten kan bruke den igjen som leksestol på rommet sitt.

Gammel 10-08-11, 22:47   #34
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt, men fortsatt ikke montert. Så det blir hver sin siden storebror tydeligvis synes den passer best til kroppen hans. Og det gjør den jo.

Gammel 10-08-11, 22:59   #35
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Poden var en drøyt 3 år da han nektet å bruke sin noe mer. Han ville sitte på samme type stol som oss.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 23:10   #36
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storebror bruker sin fortsatt. Ikke ved bordet, men til skrivepulten.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 23:27   #37
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ni og et halvt-åringen bruker fortsatt sin. De to eldste brukte sine til de var rundt ti, mener jeg å huske. Vi har tre stykker i hus, to ved kjøkkenbordet og en ved skrivepult.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.