|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret" ?Jeg tror kanskje jeg har misforstått betydningen av "Gøy på håret" katastrofalt mye og vurdere skifte av statustekst.
![]() |
#22 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret" ?men appropo art sko... jeg kjøpte meg det en gang på vgs, og de ble fort døpt "bananskoene" av mine klassekammerater.. så... aldri mer ART sko.
![]() |
#24 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret" ?Gøy på håret er kult! Jeg blir glad av det!
![]() |
#26 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret" ?Jeg stemmer SV, så jeg er allerede i den båsen. Derfor storkoser jeg med Art-skoene. Jeg skal sikkert ha flere. :smågal:
![]() |
#27 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret" ?Jeg er gøy på hodet jeg da, for jeg går stort sett alltid i hatt.
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret" ?
Siden jeg akkurat har kjøpt meg hus på landet, syns jeg det er et must med gøy på landet, faktisk.
![]() |
#29 |
Metallica!!
|
Oi gratulerer! Så kult!
![]() |
#30 |
This is normal!
|
Jeg tror landet blir (om mulig) enda mer gøy med Kirsebær der!
![]() |
![]() |
#31 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret" ?Gøy på håret, ja. Jeg kom borti begrepet første gang her på FP.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Panzerekstremfeminist
|
Hurra!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
Ja, sant. Og skummelt.
![]() |
#35 |
This is normal!
|
![]() Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret" ?De skoene ser faktisk ut til å være gøy i taket.
![]() |
![]() |
#38 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret" ?Ja Eli er sjikkelig GØY PÅ HÅRET. :SKRIKER: Men en annen type gøy...
![]() |
|
|