|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utAhh, ser du har bestemt deg for sofa. Trooor jeg ville valgt 3 seter pluss to lenestoler, for det er mest fleksibelt.
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utJa, det er jo det.
![]() |
#23 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utEg er fornærma. Det er same sofa som me har, og vår er til og med grøn!
![]() |
#24 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes ut
Sofan er helt fantastisk å ligge i, det er jeg helt enig i - og det er definitivt den største grunnen for at jeg har ansett den som grei. Men pen? Not so much. Vår har gutta fått hoppe i, så da har det blitt hull i alle putene på storsofaen) Mr. Che kjøpte sofaen like før vi ble sammen. Snakk om dårlig timing.
![]() |
#25 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utMen kan du ikke vise oss planløsningen på stua, da er det mye enklere å se for seg og å hjelpe deg.
![]() |
|
|