Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes ut

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-11, 13:03   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes ut

Ahh, ser du har bestemt deg for sofa. Trooor jeg ville valgt 3 seter pluss to lenestoler, for det er mest fleksibelt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 13:16   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er jo det.
3-seter, pall og stoler da?

Mr. che vil egentlig ha hjørne, så vi kan ligge i sofaen og kline

Gammel 12-08-11, 13:24   #23
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg er fornærma. Det er same sofa som me har, og vår er til og med grøn!
Søsteren synes like fortvila kvar gong dei er her. Står den her enda?

Det som er så bånn er at den er like fin (som i ikkje slitt) og utruleg god å sitte i. Ja, ligge i også. Eg har hatt mange netter her. Mannen betalte over 20 000 for den for 15 år sidan, og synes det er litt i overkant å bytte den ut.

Etter nokre år med denne sofaen resignerte eg og kjøpte gardiner, teppe og lampe i sterke, klare fargar. Det vart egentlig litt morsomt, og me trives med det. Me kjem neppe i Bonytt eller tilsvarande med det første, da.

Gammel 12-08-11, 13:29   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg er fornærma. Det er same sofa som me har, og vår er til og med grøn!
Søsteren synes like fortvila kvar gong dei er her. Står den her enda?

Det som er så bånn er at den er like fin (som i ikkje slitt) og utruleg god å sitte i. Ja, ligge i også. Eg har hatt mange netter her. Mannen betalte over 20 000 for den for 15 år sidan, og synes det er litt i overkant å bytte den ut.

Etter nokre år med denne sofaen resignerte eg og kjøpte gardiner, teppe og lampe i sterke, klare fargar. Det vart egentlig litt morsomt, og me trives med det. Me kjem neppe i Bonytt eller tilsvarande med det første, da.

Sofan er helt fantastisk å ligge i, det er jeg helt enig i - og det er definitivt den største grunnen for at jeg har ansett den som grei. Men pen? Not so much. Vår har gutta fått hoppe i, så da har det blitt hull i alle putene på storsofaen) Mr. Che kjøpte sofaen like før vi ble sammen. Snakk om dårlig timing.

Gammel 22-08-11, 09:46   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men kan du ikke vise oss planløsningen på stua, da er det mye enklere å se for seg og å hjelpe deg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.