|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettIrma: og det er det første han har sagt til media etter det som skjedde. Jeg lurer faktisk på om han har mistet taket fullstendig. Han har alltid vært ille, men nå syns jeg rett og slett han virker litt gal?
|
|
|
#162 |
|
guru advisor
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettGal eller bare gammel og senil.
Stusslig, rett og slett. |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Ekvilist
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettJeg tror dette er bevisst, jeg. At han prøver å slå politisk mynt på utøyasaken. Saker henlegges jo i fleng hos politiet, noen ganger også på tross av at man har beviser nok til domfellelse. Men ressursene strekker ikke til. Derfor skal det sås tvil om det er riktig å bruke ressurser på en sak som er "oppklart". Dette føyer seg jo i rekken av FrP-logikk, de har jo en lang karrierre med forslag som er helt hinsides. F.eks asylmottak i Afrika. Bare at han i denne saken i tillegg latteliggjør og ubetydeliggjør behovene til en hundrevis av nordmenn som nå er i ganske akutt krise, etter å ha mistet noen kjære og nære.
|
![]() |
|
|