|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Oppe har vi robotstøvsuger som er programmert til å gå mens vi er borte på dagtid, og det hjelper betraktelig.
![]() |
#43 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Når vasker du huset?Robotstøvsugeren er genial, men man må rydde gulvene og fjerne for eksempel løse ledninger slik at den kommer seg lettere fram. Her synes jeg den støvsuger mye grundigere enn det vi klarer, og den får også opp hundehår og sand fra det korthårede gulvteppet i stua. I tillegg kommer den seg under sofaen, noe som er et stort pre.
![]() |
#44 |
maler
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Vaskinga vår sprakk fullstendig da vi fikk plutten. Nå er det et konstant mas. Men stort sett lørdag formiddag, et tidspunkt jeg misliker sterkt å bruke på denslags. Jeg vil ha vaskehjelp, men har ikke funnet noen.
![]() |
#45 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Ikke noe system - vasker før vi får besøk, vi.
![]() |
#46 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Har null kontroll på vasking av hus. Har en kjempeplan for høsten, og er så positiv til at den vil fungere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Jeg ER en skikkelig sjuske, og vet det selv.
![]() |
#49 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Jeg driver med flylady opplegget så jeg gjør litt hver dag og litt ekstra på mandager. Det går stort sett greit. Nå har jeg flytta og trenger å få rutiner i mitt nye hjem, det tar litt tid, men det begynner å gå seg til |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Hertuginne
|
Vi også. Velsignede vaskehjelpen. Dessverre har hun sommerferie nå og hun er sårt savnet.
![]() |
#51 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Eldste tar badene før helga en gang. Mellomste tar trappa på oppfordring. Mannen vasker/støvsuger gulv etter behov (langt oftere sommerstid enn vinterstid). Jeg tørker støv når jeg ser at det behøves, og prøver ellers å holde bord og benker rene og ryddige sånn i det daglige. Men ujevne mellomrom tar vi en skikkelig shining alle sammen sammen.
![]() |
#52 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Vi har vaskehjelp som kommer annenhver uke. Når hun har ferie og sånt, så vasker vi før vi får besøk.
![]() |
![]() |
#53 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Her vasker jeg når gjestene har meldt sin ankomst. Vi har ikke gjester så veldig ofte, så her vaskes det altfor sjelden. Jeg er nok litt dårlig husmor, men det får bare være. Før når vi bodde i Norge vasket jeg når det var dårlig vær, men etter 3-4 måneder med sol så har jeg innsett at det fungerer ikke helt her.
![]() |
#54 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Den dagen det passer meg, søndag formiddag f.eks. Det hender at ungene hjelper til med støvtørking, trappevask og lignende.
![]() |
#55 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Det er som oftest mannen som maser om at det må bli gjort her i huset.
![]() |
#56 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Jeg vasker når behovet er presserende. Altså ikke så alt for ofte. I og med at ungene bare bor hos meg hver annen uke, slipper de alt for lett unna.
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Der er vi også, nesten...
![]() |
#58 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Vaske?
![]() |
#59 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Vi har ikke noe særlig system, men kanskje nå i høst kanskje?
Hø hø.
![]() |
#60 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Til mitt forsvar skal det sies at vi har gjester ganske ofte. Jeg makter ikke å rydde/vaske så mye altså.
![]() |
|
|