|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Når jeg synes et plagg er for dyrt, pleier jeg å være ganske flink til å få det i bursdagspresang i stedet. Et tips til alle høstbarn.
![]() |
#42 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Jeg har en dyr hverdagskjole som jeg mener er verdt hver eneste krone. Den er ganske nøytral og kan brukes på jobb, men også gjøres kjempefin til fest med rett stæsj. Jeg har brukt den utrolig mye og den er like fin.
![]() |
![]() |
#43 |
--
|
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Ca 2000? Har et par Tulip og Tatamo kjoler som ligger rett under der og de har jeg brukt masse. Og jeg tror seriøst at klesbudsjettet mitt er mindre enn da jeg kjøpte masse ræl som ble ødelagt etter en vask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Jeg hadde kjøpt den hvis jeg hadde like mye lyst på den på mandag. Min strategi hvis det er dyrere enn jeg vanligvis kunne tenke meg å bruke, men ikke helt hinsides (og alt innenfor 2000 er jo ikke helt hinsides så lenge jeg har råd til det der og da) så går jeg fra butikken og bestemmer meg for å dra tilbake dagen etter på eller over helgen hvis jeg virkelig vil ha den.
![]() |
#45 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Over 2000 er min limit. Eg bruke heller pengar på kvardagskjolar enn julebordkjolar.
![]() |
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Menneh. Har ikke du den kjolen der fra før da? :erter Bluen: |
![]() |
![]() |
#47 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Smertegrensen er et sted mellom 1200 og 1500 her. Blir de dyrere ender de opp som ikke-hverdagskjoler likevel.
![]() |
#48 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?
Absolutt øvre grense. Da må den være pen, men alminnelig. Og av en kvalitet jeg stoler på. Ikke rens og helst ren ull eller bomull.
![]() |
#49 |
Sånn passe sane
|
Føler jeg må presisere litt: Kjolen var jo knallfin altså!
![]() |
#52 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Jeg tror smertegrensen ligger på maksimalt 2000, men da bør det virkelig være en kjole som blir mye brukt. Personlig liker jeg mange kjoler fra Benetton, og de ligger gjerne på mellom 800 og 1200, og det er helt OK.
![]() |
#54 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Trenger du den?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#56 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Hverdagskjole betaler jeg helst ikke over 1000 kr for nei.
![]() |
#57 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Jeg synes det er lurere å betale mer for hverdagskjoler enn penkjoler som nesten aldri blir brukt, hvertfall. Når det er sagt så har jeg stort sett en mental grensen som går rundt 500 kr. Jeg kjøper mye brukt og får derfor fantastiske kjoler nokså billig likevel. Nærmere 2000 kr for en kjole hadde jeg aldri i verden kjøpt, men det er jo fordi vårt økonomiske ståsted er et helt annet enn f.eks Blufamiliens.
![]() |
#58 |
intro
|
Nei.
Ja!
Nei, faktisk ikke. Tvert imot har jeg nok kikket litt etter noe i denne fargen.
15 år, kanskje - hvis den holder seg godt.
Ikke så langt unna, tror jeg - den passet veldig godt farge- og figurmessig.
Ja, jeg har igjen masse feriepenger.
![]() |
![]() |
#60 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?Kan ikkje skjøne at du bruke så mykje energi på dette. Er jo ingenting å stusse i! Kjøp!!
![]() |
![]() |
|
|