Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er så fornøyd - har klippet bob!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 01:18   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er så fornøyd - har klippet bob!

Er så fornøyd over meg selv! Har hatt langt hår i åresvis og har vært pysete med å gjøre store forandringer
Men nå var jeg virkelig klar for forandring, så jeg klippet av nesten hele lengden Har nå en moderne bob, med ganske så kort i nakken :knegg.
Det føles deilig
Måtte bare dele gleden litt

Gammel 14-03-07, 01:18   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er så fornøyd - har klippet bob!

Grattis med ny sveis! Så deilig det er å "pusse opp" litt!

Gammel 14-03-07, 01:20   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med ny sveis. Tøff som tør å gjøre det du. Hadde vært fint å se før og etter bilde.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 01:23   #4
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Grattis med ny sveis. Tøff som tør å gjøre det du. Hadde vært fint å se før og etter bilde.

Takk!
Var omsider tøff nok til å forandre frisyren drastisk Men er nok desverre ikke tøff nok til å legge inn bilde..... Sorry....

Gammel 14-03-07, 01:25   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Takk!
Var omsider tøff nok til å forandre frisyren drastisk Men er nok desverre ikke tøff nok til å legge inn bilde..... Sorry....

Vi trenger jo bare bilde bakfra i tilfelle. Det er jo ikke så farlig. Godt du er fornøyd i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 01:51   #6
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Bilde?

Bob er stilig,kult og alt på en gang! Har hatt det flere ganger selv og føler meg alltid vel med det...hmm...kanskje det snart blir bob-klipp på meg også.

Stilige bob'er. Synes igrunnen både kort og litt lengre bob er like fint:

Gammel 14-03-07, 08:06   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Santvel at det er gøy? Gratulerer med ny sveis! Kansje du kan revurdere å tørre å legge inn før og etterbilde likevel? Det er så gøy å se.

Gammel 14-03-07, 08:27   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Artig med ny sveis - godt at du er fornøyd! Gratulerer!

Jeg ha hatt helt kort hår de siste årene, men nå sparer jeg til hel lengde. Kjedelig med "spare-perioden", men jeg håper at det blir bra etterhvert

Gammel 14-03-07, 08:50   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med ny sveis.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 09:07   #10
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forandring fryder, gratulerer med ny frisyre!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 09:15   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Grattis med ny sveis!

Klippet av meg ganske langt selv for noen måneder siden, til en bob frisyre
Kjempefornøyd jeg også!

Gammel 14-03-07, 09:54   #12
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også hatt bob i flere perioder, elsker den frisyren, og nå går det den veien igjen etter at jeg klippet meg kort for tre måneder siden. Grattis med klippen!

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 10:12   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hmm. vurderer det selv.
Får vi se bilde ?

Grattis med ny sveis!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 10:26   #14
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Og nå som jeg endelig har bestemt meg for langt hår igjen.

Grattis med en frisyre du trives med!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 10:39   #15
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Bob er KJEMPEFINT! Grattis med ny sveis. Du har ikke bilde da?

Gammel 14-03-07, 10:45   #16
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med ny sveis. Bob er veldig in nå!
(Synd vi ikke får sett bilder )

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 10:49   #17
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med ny sveis! Syntes det er helt utrolig hva en tur til frisøren faktisk kan gjøre med selvtilliten jeg.

Jeg elsker å prøve litt forskjellige sveiser, hadde langt hår i august, nå er det helt kort.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 10:49   #18
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Så hyggelig å høre at du liker din nye frisyre!
Jeg klippet også bob på fredag, og trives godt med den.

You may see a picture!

Sist redigert av Nelly Nickers : 18-03-07 kl 14:39.
Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 10:59   #19
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jeg også skal klippe meg etter bryllpet.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:13   #20
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Så hyggelig å høre at du liker din nye frisyre!
Jeg klippet også bob på fredag, og trives godt med den.

You may see a picture!

Så flott du ble!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.