Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Vår forbrukerhverdag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 13:25   #1
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Åja, klærne. Jeg tenkte også sånn - det er plagg hun bare må ha, legg på plass, ikke gjør noe nummer utav det. Det glipper stadig. Skjerpings.

Gammel 16-08-11, 16:54   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Vi er nøkterne i vårt forbruk, særlig interiør, ting&tang og tekniske dubbedingser. Men barna vil allikevel ha. Vi bruker penger på å vedlikeholde og oppgradere huset, og reiser. Men det er ikke så synlig for barna.

Barnas klær legger jeg stort sett i skapet, uten å gjøre noe nummer av det. For 4 åringen er særdeles bevisst, danseskjørt, kjoler med vide skjørt og gull ballerina står på ønskelista. Jeg vet hun har sett i barnahagen. Hun er svært oppmerksom på hva andre har.

Jeg vet ikke om jeg gjør riktig i å dysse ned innkjøp, kanskje det trigger henne enda mer til å ønske seg noe?

Hun har heller ikke spurt om DS, er fornøyd med å spille på pappaens gamle trege Acer og å spille på min telefon.

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Åja, klærne. Jeg tenkte også sånn - det er plagg hun bare må ha, legg på plass, ikke gjør noe nummer utav det. Det glipper stadig. Skjerpings.

Der tenker jeg akkurat motsatt - nemlig at klær de trenger kan de også (lære å) glede seg over. Men jeg vet ikke om det ene eller det andre har mer effekt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.