Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken side av vasken skal såpedispenseren være på?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken side skal såpedispenseren på kjøkkenvasken være på?
På høyre side - jeg er høyrehendt 120 70,59%
På venstre side - jeg er høyrehendt 33 19,41%
På høyre side - jeg er venstrehendt 10 5,88%
På venstre side - jeg er venstrehendt 4 2,35%
På høyre side - jeg er tvehendt 2 1,18%
På venstre side - jeg er tvehendt 0 0%
I midten - flytt blandebatteriet! 1 0,59%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-11, 19:02   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken side av vasken skal såpedispenseren være på?

Vi blir ikke enige, så da må vi, okei - jeg, se hva FP sier:

Skal vi ha såpedispenseren til oppvaskmiddel på kjøkkenvasken på høyre eller venstre side?

Påll kommer!

Argumenter fra Ru-hjemmet:
"Når man står med oppvaskbørsten i høyre hånd, er det kjekt med dispenseren til venstre"
"Jeg kommer til å betjene den med høyre hånd, uansett hvilken side den står på. Derfor er det best til høyre."

Jeg sier ikke hvem som mener hva. Vil ikke påvirke massene, eller noe.

Sist redigert av Ru : 18-08-11 kl 19:10. Årsak: Presiserer at det er til kjøkkenet
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 19:04   #2
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken side av vasken skal såpedispenseren være på?

Høyre

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 19:05   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Høyre

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 19:05   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Høyre her også.

Gammel 18-08-11, 19:08   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

På høyre side, ja.

Gammel 18-08-11, 19:08   #6
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Høyre, og vi er alle høyrehente. Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg bare har sett såpedispensere på høyre side hos venner og familie.

Gammel 18-08-11, 19:08   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Venstre! Jeg strekker venstre hånd under dispenseren og trykker ut såpe med høyre.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 19:09   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Venstre! Jeg strekker venstre hånd under dispenseren og trykker ut såpe med høyre.

For ordens skyld: Det er dispenser til oppvask-kummen.

Gammel 18-08-11, 19:12   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyre. (det er ikke på mange punkter i livet jeg foretrekker høyre, men dette er et av dem).

Gammel 18-08-11, 19:14   #10
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Høyre. Selv om jeg er venstrehendt.

Gammel 18-08-11, 19:25   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Høyre. Jeg er høyrehendt. Nå har vi dobbeltkum på kjøkkenvasken, så der har vi blandebatteri i midten, zalo i dispenser på venstre side av den største kummen, og håndsåpe i dispenser til høyre for den lille skyllekummen. Sånn måtte det nesten bli, det var den eneste hensiktsmessige løsningen. Det er snakk om sånne innebygde saker fra IKEA. Er det plass til det, ville jeg hatt en av hver - det er veldig deilig å slippe flasker på benken.

Gammel 18-08-11, 19:27   #12
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

For ordens skyld: Det er dispenser til oppvask-kummen.

Aha! Jeg går fremdeles for venstre, på grunn av argumentet med oppvaksbørste i høyre.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 19:28   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Såpedispenser til zalo altså? kan alle svare fornuftig på det?
Det er naturlig å ha dette til høyre, tenker jeg også. mest for at man fyller i såpe mens man fyller vann - og da har man jo enn så lenge ingen oppvaskkost i hånden.

(om man er en skyll-og-vask-person anser jeg fortsatt zaloflaske som mer brukervennlig. Den står forøvrig i skapet under vasken - sånn egentlig)

Gammel 18-08-11, 19:28   #14
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skrev høyre, men egentlig står den under vasken.

Gammel 18-08-11, 19:38   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Det skal altså kakkes hull i vasken til denne kjekke saken, så det er ikke bare bare!

Gammel 18-08-11, 19:40   #16
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

En på hver side.

Gammel 18-08-11, 19:41   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

På en 60-vask med en stor kum?

Gammel 18-08-11, 19:58   #18
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er høyrehendte her i gården, men såpedispenderen står på venstre side, noe som er helt naturlig. Evt. er vi bare vant til det.

Gammel 18-08-11, 19:58   #19
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville svart til venstre her (er høyrehendt), men bare pga at det er det jeg hadde da jeg bodde sammen med faren til snuppa mi så derfor ble jeg vandt med det slik.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 20:00   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Høyre :selvfølgelig:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.