|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?Her, for eksempel: Du kan gi tilbakemelding ("prikk") til andres innlegg ved å trykke på vektskål-symbolet (
![]() |
#3 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?Det var i grunnen min ryktekraft jeg lurte på. Ser nå at den er totalt 1 poeng. Men hvorfor er den det nå?
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?
Man begynner med 1. Eller, man må vel kanskje ha skrevet noen innlegg for å få ryktekraft i det hele tatt. Jeg husker ikke hvor mange.
Ikke som jeg vet. Kanskje HP kan fortelle oss?
Den henger sammen med hvor mange slike grønne prikker man har. Jeg kjenner ikke til at hele listen er postet noe sted.
Det er de 20 siste prikkene du ser. Men prikkekommentarene forsvinner ikke, bare listen. Hvis du trykker på vektskålen på ett av dine egne innlegg, får du forresten opp prikkekommentarene du har fått på det innlegget.
Tror det er omtrent det samme - altså at du må prikke 10 andre før du kan prikke samme person igjen. Men det er mulig jeg husker feil. :hjelpsom:
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
Blander meg inn i tråden og sier tusen takk, akkurat det der har jeg faktisk lurt litt på
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
30 100. Og så får man neste prikk ved 200, frem til man har fem grønne prikker. Da får man ny lysegrønn for hver 200. poeng frem til man har 1500 poeng. Da er det fullt og man får bare flere poeng men ikke flere grønne firkanter. Jeg tror ikke den listen er postet noe sted. En jobb for HP, tydligvis. :roper på HP:
Det visste jeg ikke, så lærte jeg også noe i dag.
Skilpadda husker rett. Jeg tror også man kan gi 20 prikker i døgnet, så man kan i teorien prikke samme person to ganger på en dag.
![]() |
#7 |
Administrator
|
Om vi skal poste noen slik liste så må det skrives noen ordentlige tekster først. De som er nå er bare direkte, dårlig oversatt fra engelsk. Teksten betyr i grunnen ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
Var det et hint? :tar ikke hint:
![]() |
#10 |
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?Men når får man sterkere ryktekraft da? Jeg har fortsatt bare 1 poeng å gi bort... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
Som HP sier: skriv flere innlegg, få flere ryktepoeng selv, og vær her i flere år.
![]() |
#13 |
Har laget seg en tittel
|
Og så må man ikke starte prikketiggetråder, for da er sjansene store for at man får en del røde prikker.
![]() |
#15 |
Passiv
![]() Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?Ja, ja. Kommer til å gi 1 poeng i evigheter, jeg, for så aktiv er jeg ikke. Tok en mannsalder før jeg passerte 1000 innlegg på NM, og der var jeg myyyyye mer kranglete og kverulerende enn jeg har vært her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
Det er nok flere her inne som vil sørge for det ja.
![]() |
#17 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?Jeg synes at dette systemet er mye bedre enn det som var på NM. Det ble etterhvert latterlig når noen ga så mange poeng at nye medlemmer kunne få full pott på grønne prikker etter en dag eller to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?Jeg synes prikkesnakk fra nybegynnere er litt søtt. Jeg husker veldig godt hvor opptatt jeg var av det første gangen jeg var på et forum hvor vi brukte prikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
Det er da ingen som legger merke til hvor mange poeng de får fra en prikk? Det er fargen og evt. kommentaren som spiller rolle. Og når man maksimalt kan gi 10 poeng, så er ikke 1 poeng såå lite.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|