|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)82% sier jeg meg fornøyd med, ligger mange fine sånne geografitester inne på grublenet også.
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)61 %
Jeg sitter med en gigaskjerm, men fikk ikke kartet noe større for det. For at hele skulle syns i firkanten ble det kjempelite, og det gjorde at jeg til stadighet bomemt med ca 30 km.
Garantert! Amerikanske stater og hovedsteder har jeg kunnet på rams en gang i tiden, men desverre ikke nå lenger.
|
|
|
#43 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Helt håpløst kart. Sliter litt med vestlandet ser jeg
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 16-08-11 kl 12:50. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)81,8% Bommet mest på Sørlandsbyene. Der og nord for Narvik har jeg ikke geografien i orden. Alta klarte jeg utrolig nok å plassere 5 km unna. Så litt flaks var det kanskje også.
|
|
|
#45 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Noen og 70%.
|
|
|
|
#46 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)77% på første forsøk. At jeg blandet Førde og Fauske trakk nok litt ned.
|
|
|
#47 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)82%, Traff i nærheten på alle byene men bomma med 10-70km på alle nesten. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Jeg sliter mest med Nord Norge ser jeg...
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)77,4%. Hadde zoomet litt for langt ut slik at det ble noe unøyaktig, men hadde jeg ikke gjort dette hadde jeg brukt ditto lengre tid på å bla så det går vel opp i opp. Bommet flaut på plasseringen av en del nordnorske byer (inkludert min egen sørvestlandsby, men der har visst jeg og testen ulik oppfatning av hvor på kartet den befinner seg). |
|
|
|
|
|
#51 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)Så rart Odelia, for på kartet mitt så lå byen din der jeg trodde.
|
|
|
#52 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)75,3. Jeg har grei kontroll på det meste sør for Trondheim. Videre nordover er det verre. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)
Hmm.. Jeg ville hatt den noen kilometer lenger øst hvor sentrum er. Der den var lokalisert på kartet (i alle fall med den utzooma varianten jeg kjørte) lå den faktisk i en annen kommune til og med |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Sv: Kan du plassere Norges byer? (Test i Aftenposten)
Rettelse; kartet har rett, Odelia har feil. Det lønner seg å zoome litt, gitt |
|
|
|
![]() |
|
|