Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-11, 13:49   #81
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er en (for) dyr hverdagskjole for deg?

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Har det blitt kjolekjøp?

Ikke spør så vanskelig, da!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 13:52   #82
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke spør så vanskelig, da!

Få se hvor flott den er på da.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 13:57   #83
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, nå må vi få se. Det er forresten denne trådens skyld at jeg raste ut i byen for å se etter kjoler, men endte opp med både bukse, (dyr) singlet og (like dyr) t-skjorte, og nå er det samvittigheten som plager meg, for til sammen ble det over den magiske grensen jeg nevnte i mitt første innlegg. Skråsikker som alltid.

Gammel 18-08-11, 23:23   #84
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestillte variant av ElinBlu-kjolen, og fikk den hjem igår. Den var dessverre bomskudd på min kropp, så imorgen skal den tilbake.

Gammel 20-08-11, 21:19   #85
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg er sånn anlagt at jeg godt kan betale mer for godt hverdagstøy som blir favorittplagg enn for pentøy. Jeg rynker på nesen over penkjoler til mer enn 500 kr. *pynter meg ikke veldig ofte*. Mens en hverdagskjole til 1600 kr for eksempel blir vurdert seriøst om det er av typen yndlingsplagg. Men da kjenner jeg at det begynner å nærme seg min mentale sperregrense. 2000 kr er en ganske absolutt grense for meg tror jeg.

Så enig med deg! Jeg kjøper heller ikke dyre pynteklær for jeg bruker det så sjeldent. Til bryllup etc kjøper jeg noe billig eller låner av mamma...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 00:12   #86
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Egentlig syns jeg alt over ca 1200 er dyrt for en hverdagskjole, men at 800 - 1000 er helt kurant. Jeg har dog kjøpt en OM strikkekjole til 3500 i et øyeblikk av madness.

Gammel 21-08-11, 00:13   #87
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Egentlig syns jeg alt over ca 1200 er dyrt for en hverdagskjole, men at 800 - 1000 er helt kurant. Jeg har dog kjøpt en OM strikkekjole til 3500 i et øyeblikk av madness.

Gammel 21-08-11, 00:14   #88
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

I know. Den var veldig fin da!

Gammel 21-08-11, 00:23   #89
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

I know. Den var veldig fin da!

Bilde?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 00:32   #90
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

@Nessie: Det er et par år siden. Den som de har hatt flere vintre, min var koksgrå. Jeg solgte den her inne i vår, for den var blitt for stor.

Gammel 21-08-11, 10:36   #91
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Få se hvor flott den er på da.

Et litt dårlig bilde tatt i speilet på jobben:

Gammel 21-08-11, 10:39   #92
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 10:41   #93
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Dyr er over 1000. (For) dyr er over 2000,-. For en hverdagskjole.

Samme tenker jeg. Alt over 1500 er i grenseland.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 10:57   #94
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nydelig, Elinblu - og du fikk flotte pupper i den!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 10:59   #95
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Lekker!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:52   #96
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Virkelig lekker! Du kledde den så godt at det hadde vært direkte slemt å ikke kjøpe den.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:53   #97
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Veldig fin!

Gammel 21-08-11, 11:57   #98
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betyr det at du har kjøpt den? Nydelig var den!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 12:07   #99
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Nydelig, Blu ! Den kler deg perfekt.

Gammel 21-08-11, 12:17   #100
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Virkelig lekker! Du kledde den så godt at det hadde vært direkte slemt å ikke kjøpe den.

Hi-hi, takk for det! Den er innkjøpt, ja - og brukt en gang, så nå er det ingen vei tilbake.

Var det den modellen med lange ermer du bestilte, og som ikke passet så godt, Muad'Dib? Jeg prøvde den også, og den satt ikke fint på meg heller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.