Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du prøvd hasj?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hasj?
Ja, en gang 23 7,49%
Ja, flere ganger 79 25,73%
Nei, og har ikke tenkt det 196 63,84%
Nei, men har litt lyst 6 1,95%
Denne pollen kan du bare røyke opp! 3 0,98%
Deltakere: 307. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 01:09   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd hasj?!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei,og ikke så mye som et fiber i kroppen har noen gang vært fristet.

Det er vel greia for min del også.

I perioder var jeg ekstremmotstander. Da som i "jeg forlater denne festen sent en fredags kveld fordi de røyker hasj - at dette er London og jeg må ta to baner og ikke er kjent i området gjør ingenting"...

Jeg var/er også ekstremmotstander. Det var ikke mange festene jeg fikk med meg så mye av da jeg bodde i Nederland Men jeg synes hasjbruk og -lukt (og forsåvidt røyk) er så frastøtende at det ikke var/er noe alternativ å være der det brukes. Hvis jeg oppdager det da, og det gjør jeg som oftest.

Jeg har hatt venner og mennesker i min nære omgangskrets i en årrekke som røykte det bortimot daglig uten at det endret noe for meg. Jeg fikk det i meg ved vanvare en gang, spiste pizza på fest. Men merket ingenting.

(også har jeg aldri skjønt forskjellen på hasj og marihuana??)

Sist redigert av m^2 : 22-08-11 kl 10:45.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.