Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilken hunderase passer for meg?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 21:51   #15
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hunderase passer for meg?

Hvis dvergscnausere eller Jack Russel er et alternativ, ville jeg nok vurdert cairn terrier eller noe lignende i stede. De nevnte går for å være vanskelige terriere, mens feks cairn nok er enklere. Og ja - terriere er sta. Leste et sted at mens andre hunder logrende lurer på hva dere skal gjøre sammen i dag, så stiller en terrier logrende opp med ferdig plan for dagen. Så man må like hunder med egen vilje skal man ha terrier.

Vi har carin og det er en tøff hund i liten kropp, mye energi, men må ikke ha timesvis med tur hver dag. Veldig leken. Hadde nok elsket agility, men kanskje ikke akkurat noe å satse på hvis man vil trene lydighet. Veldig snill og lojal hund, helt til å stole på med barn og andre hunder. Men kanskje ikke akkurat en hund som ligger å kose-moser på fanget, han vil mye heller leke og leke og leke og leke.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.