|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekkspørsmål igjen: Hvilken er best?
Storesøster har Bergans XO 25 med lokk. Jeg liker også at skolesekker har lokk.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skolesekkspørsmål igjen: Hvilken er best?
Det kommer nå an på barnet, det. Noen passer Beckmann best, andre Bergans osv.
|
|
|
#23 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Skolesekkspørsmål igjen: Hvilken er best?På poden ble Beckmann for høy, så han fikk den opp i nakken. Bergans satt mye bedre på. I tillegg var 22 l. Beckmann for stor til han som er liten førsteklassing. Bergans sin er 20 liter og mye nettere. Og jeg liker sekker uten lokk, for da er det større sjanse for at de lukkes ordentlig. Jeg følte jeg fikk det bekreftet da poden kom ut med glidelåsen på sekken igjen, mens kompisens Beckmann var vidåpen med lokket slengt løst over.
|
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Skolesekkspørsmål igjen: Hvilken er best?Det var i alle fall stor vektforskjell på Beckmann sin 1. klassesekk (husker ikkje str.) og Bergans XO 25l. Beckmann var betydelig tyngre.
|
|
|
#25 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Skolesekkspørsmål igjen: Hvilken er best?Prøv og se hvilken som er best. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekkspørsmål igjen: Hvilken er best?Gutten vår hadde Beckmann i første klasse, men den ble så slarkete at vi nå valgte å kjøpe Bergans istedet. Satser på at den funker bedre.
|
|
|
#27 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekkspørsmål igjen: Hvilken er best?Den ferske 3.klassingen har akkurat skiftet fra Beckmann 22liter til ny Bergans sekk. Etter skoledagen i går var han superfornøyd med ny sekk. Han mente at den var bedre å bære også likte han at det var to rom - eget rom for matboksen. Ellers er vi begge fornøyd med at det er rom for beskjedmappe (A4-mappe) i PC-lomma så er den ute av veien for bøker og penal. Det ble mere orden og letter å finne ting. Bergans sekken veier omtrent det samme som Beckmann.
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Skolesekkspørsmål igjen: Hvilken er best?Vi endte opp med Norønna. Den og Bergans var nesten identiske, men poden ville ha Norønna pga fargen.
|
|
|
#29 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Skolesekkspørsmål igjen: Hvilken er best?Vi har hatt både Beckmann, Bergans og Troll i hus (tre unger, mange sekker opp gjennom årene) - jeg syns alle er gode og det blir i grunn en smakssak hva man liker best. Sekken må passe til ungen - både i passform og smak. Vi kjøpte Beckmann til minstemann da han begynte på skolen nå - og det var utelukkende fordi den sekken hadde et blinkende rødt lys på seg - det ville gutten ha, og det var greit for meg. |
|
|
|
![]() |
|
|