|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?
Vi har en dessertbaby. Det er faktisk det fineste jeg har opplevd. I tillegg er vi in med to tette (under to år mellom), en flokk og alle har samme faren. Vi er så kule at det nesten gjør vondt. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Med to barn med 2 år og 9 mnd mellom føler jeg meg veldig gjennomsnittlig. Føler at nesten "alle" har barn med 3 skoleår i mellom jeg!
|
|
|
#103 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Vi har ikke attpåklatt, engang, de fleste kommenterer: Å, hun blir jo enebarn hun også, da.
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Har aldri tenkt på det som in å få barn tett. Hos oss ble det bare slik. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Valgte og valgte, fru Blom... Vi fikk bare 1 barn
|
|
|
|
#106 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Vi er ikke så veldig in, det er 3 år og 5 mndr mellom våre, og fire skoleår. Jeg har alltid sett for meg mellom tre og fire år mellom barna. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Vi fikk ikke velge, barna kom når de kom. De to eldste er det 24 måneder mellom, jeg ville gjerne hatt dem tettere, men mannen var med og bestemte også. Vi ønsket oss så treern når de to eldste ble litt større (4 og 6), så jeg fikk gå i permisjon når eldste begynte på skolen. Det gikk jo skikkelig rett vest når han døde som baby, så da ble det et uventet bonusbarn istedet. Hun er 6 og 8 år yngre enn søsknene og det er igrunnen veldig fint. For oss har avstand i alder hatt mindre og mindre betydning etterhvert som livet har truffet oss.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 23-08-11 kl 12:42. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg er vel gammeldags jeg da, som har 3 år (og seks uker) mellom mine barn.
|
|
|
#111 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg er skikkelig utrendy - det er 16 år og 6mndr. mellom mine to. :gammelogutdatert: Og de har ikke samme far.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#113 |
|
can-jur
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jupp, og jeg er skikkelig trendy!
|
|
|
|
#114 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg er sjikkeli utrendy med 14 år mellom jentene. Hvorfor? Det bare ble sånn. Hadde kroppen min vært med på Plan A, hadde det vært 8 år mellom jentene. Da jeg ble gravid 5 år senere, var det mer et dypt ønsket lykketreff enn en planlagt baby.
|
|
|
|
#116 |
|
Epikur
|
Å, joda.
|
|
|
#117 |
|
Yes, we can!!
|
Der hadde du meg helt forfloket en stund.
|
|
|
#118 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Antagelig er det supertrendy med tette barn, siden jeg har 5 år mellom mine. Jeg er notorisk utrendy.
|
|
|
#119 |
|
Yes, we can!!
|
Vi var et øyeblikk veldig trendy med tre barn, men så leste jeg at nå var det ikke lenger trendy med tre barn, nå var det fire som var trendy, og tre var helt main stream. Og da så jeg lettet på mannen min og sa at det var da enda godt, for vi er i grunnen mer main stream enn trendy.
|
![]() |
|
|