Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-11, 21:41   #21
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

har dere et palass? kanskje vi skal ta et FP treff. i santa cruz.

Jeg tror det Ulvefar prøvde å si var at vi operer med hjerterom og husrom og det der. Vi har et bittelite lyseblått hus med rød dør. Og et andehus i hagen hvor vi legger gjester på madrasser på gulvet. Hvis ikke Storesøster insisterer på å sove der, da får gjestene hennes rom i stedet. Men vi har sikkert plass til et telt på plenen...

Santa Cruz er den besteste byen. Stillehavet på den ene siden og redwoodskoger på den andre. Og trygt sentrum, morsomme lokale butikker (shop locally & green) og god is.

Gammel 25-08-11, 22:52   #22
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kommer!!!

Sender deg pm i morgen tenker jeg - hatt det travelt i dag og undersøker samtidig litt rundt ifht jobb, fly, tider osv.

Gammel 25-08-11, 23:37   #23
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

åå jeg vil også!

Men har verken penger eller barnevakt.

Får spare til new york til vinterferien jeg da..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 04:04   #24
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi krever prim, brunost, kaviar og makrell i tomat i husleie, altså.

Gammel 26-08-11, 05:00   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Fine FP.

Dette er ikke helt det samme som da jeg la ut en tråd om at jeg ville ut i båt, men det er jo nesten det samme likevel. Gjestfriheten er stor på FP.

Gammel 26-08-11, 05:22   #26
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Kirsebær, vil du jeg skal finne noen som har en båt i havna i Santa Cruz?

Gammel 26-08-11, 05:30   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Kirsebær, vil du jeg skal finne noen som har en båt i havna i Santa Cruz?

Det hadde vært noe!
Men jeg fikk meg jo en fantastisk båtdag med Magica og familien, da. Molde blir litt annet enn santa cruz, kanskje?

Det hadde vært så stas og besøke deg, Acsa. :hjertet: men jeg får nok vente til dere kommer tilbake.

Gammel 26-08-11, 10:51   #28
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Vi krever prim, brunost, kaviar og makrell i tomat i husleie, altså.

Jeg skal vel ta med så mye prim, brunost, kaviar og makrell i tomat som det går an hvis jeg får til dette og besøker dere. Jeg synes bare det er rørende hvor gjestfrie dere er!!

Gammel 31-08-11, 10:57   #29
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Oppdaterer her med et rungende ettersom sjefen har innvilget ferie og gitt meg hele uke 39 og 40 til rådighet - så nå kan jeg starte søket etter billetter!!

Gammel 31-08-11, 21:40   #30
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:44   #31
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det blir nok helt fantastisk, Absalone.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:45   #32
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg skal vel ta med så mye prim, brunost, kaviar og makrell i tomat som det går an hvis jeg får til dette og besøker dere. Jeg synes bare det er rørende hvor gjestfrie dere er!!

Men ikke ta med spekeskinke eller annen kjøttmat som leverpostei. Da kan man nemlig risikere å være nødt å dra til amerikanske ambassaden i Oslo for å få visum for hver gang man skal til USA i fremtiden i stedet for å gjøre det på nett. Det fikk en norsk venninne til meg i Miami erfare.

Så herlig med ferie i California!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 22:34   #33
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Neida, vi ber ingen om å ta med kjøttmat, selv om jeg kunne gjort ganske mye for en skive med stabburspølse! Men jeg har dobbelsjekka og trippelsjekka og ingen som har besøkt oss har hatt noe problem med de overnevnte matvarer.

Gammel 01-09-11, 00:33   #34
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Du får si fra om dere ønsker noe mer/annet enn prim, brunost, makrell i tomat og kaviar da, Acsa, så skal jeg selvsagt ta det med!! Nå er det booket og klart for Californiacation!!

Sist redigert av Bomull : 01-09-11 kl 00:52.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 00:37   #35
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Imponert over Acsa og Ulvefar.

Gammel 01-09-11, 00:46   #36
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Men ikke ta med spekeskinke eller annen kjøttmat som leverpostei. Da kan man nemlig risikere å være nødt å dra til amerikanske ambassaden i Oslo for å få visum for hver gang man skal til USA i fremtiden i stedet for å gjøre det på nett. Det fikk en norsk venninne til meg i Miami erfare.

Så herlig med ferie i California!

Leverpostei, altså? Den hermetiske også? Vi har hatt med den (og andre har hatt med til oss også), uten at det har vært noe problem. But then again - de har jo ikke blitt stoppet... Greit å vite.

Forøvrig vet jeg om en bestemor som fikk komme inn i landet med pinnekjøtt, etter at hun forklarte tolleren at det var til JulemiddagenTM. Men jeg tror ikke man skal satse på å møte en snill toller.

Og det meste går jo ann å bestille på nettet fra bl.a New York. Vi fikk levert både pinnekjøtt, ribbe og medisterpølser på døren før jul.

Gammel 01-09-11, 00:58   #37
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Så kult!!

Gammel 01-09-11, 07:23   #38
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Leverpostei, altså? Den hermetiske også? Vi har hatt med den (og andre har hatt med til oss også), uten at det har vært noe problem. But then again - de har jo ikke blitt stoppet... Greit å vite.

Forøvrig vet jeg om en bestemor som fikk komme inn i landet med pinnekjøtt, etter at hun forklarte tolleren at det var til JulemiddagenTM. Men jeg tror ikke man skal satse på å møte en snill toller.

Og det meste går jo ann å bestille på nettet fra bl.a New York. Vi fikk levert både pinnekjøtt, ribbe og medisterpølser på døren før jul.

Og fra Florida også faktisk. Fra norske Willy. Ja, alt med kjøttprodukter kan man ikke ta inn.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 10:26   #39
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Herlige FP

Gammel 02-09-11, 02:39   #40
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Du får si fra om dere ønsker noe mer/annet enn prim, brunost, makrell i tomat og kaviar da, Acsa, så skal jeg selvsagt ta det med!! Nå er det booket og klart for Californiacation!!

Awesome, dudette!

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.