Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Billige spill til Nintendo?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-11, 16:20   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Billige spill til Nintendo?

Hvor lønner det seg å kjøpe billige spill til Nintendo? Jeg tenker på Mario-spill til en rimeligere penge enn det man må betale i butikk i Norge.

Nettbutikker?
Ebay?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 16:29   #2
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige spill til Nintendo?

Her, tror jeg! Men her er det toll&tull over 200,-!

Gammel 26-08-11, 17:51   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøper brukt på Gamestop. De har garanti selv om spillet er brukt. Vi kjøper nesten bare brukt der, og det har aldri vært noe tull.

Gammel 26-08-11, 17:53   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Platekompaniet har enkelte litt eldre spill til en ganske god pris, så om ungene ikke er vant til at de skal ha det nyeste av det nye så er det og et greit sted å se.

Gammel 26-08-11, 18:15   #5
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Vi pleier også å handle spill på Gamestop,koster gjerne 199,- for de ikke helt nyeste spillene,men så handler vi i Sverige da,så da blir det jo enda billigere.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:54   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøper endel på Play.com. Men pass på tollgrensa.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:55   #7
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
minimee er litt kul
Standard

Europris har til 199,-

Gammel 26-08-11, 21:11   #8
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Flott! Brukte spill er fine greier, Gamestop må sjekkes. Sønnen min har arvet en DS med gamle klistremerker på, og han er foreløpig ganske så fornøyd med å tegne og skrive på den. Og så maser han om å få et spill, og jeg tenkte at jeg kunne etterkomme ønsket om det. Nymotens, siste nytt osv. aner ingen av oss her i huset hva er for noe.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 21:23   #9
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

http://biit.no/search?q=mario+ds

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 22:27   #10
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Ok, så biit.no er et søkefilter for Amazon.uk som regner om prisen på det den finner til norske kroner for deg. Du handler faktisk hos Amazon. Jeg antar de tjener pengene sine på «bonus» fra Amazon ved å sende kunder dit, og er sånn sett et «fordyrende» mellomledd (ja jeg ser at prisen er den samme). For min del ser jeg ikke det helt store poenget med denne siten fremfor å søke direkte hos Amazon selv. Det er ganske enkelt å filtrere et søk på pris der selv. Hvis de hadde skrapet priser fra flere leverandører i tillegg, f,eks play.com og amazon.de kunne det kanskje vært interessant, men hvis poenget er å få ting billigst mulig må man jo uansett søke flere steder, og hvis man er fornøyd med bare å sjekke prisen hos Amazon kan man jo gjøre det selv. Eller har denne søkemotoren til biit.no noen store fordeler som jeg overser?

Ben "bargain hunter" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 10:35   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Ok, så biit.no er et søkefilter for Amazon.uk som regner om prisen på det den finner til norske kroner for deg. Du handler faktisk hos Amazon. Jeg antar de tjener pengene sine på «bonus» fra Amazon ved å sende kunder dit, og er sånn sett et «fordyrende» mellomledd (ja jeg ser at prisen er den samme). For min del ser jeg ikke det helt store poenget med denne siten fremfor å søke direkte hos Amazon selv. Det er ganske enkelt å filtrere et søk på pris der selv. Hvis de hadde skrapet priser fra flere leverandører i tillegg, f,eks play.com og amazon.de kunne det kanskje vært interessant, men hvis poenget er å få ting billigst mulig må man jo uansett søke flere steder, og hvis man er fornøyd med bare å sjekke prisen hos Amazon kan man jo gjøre det selv. Eller har denne søkemotoren til biit.no noen store fordeler som jeg overser?

Ben "bargain hunter" Murphy

Er det alle Amazon-forhandlere som sender til Norge, da?

Gammel 27-08-11, 12:03   #12
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finn.no kanskje?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 18:08   #13
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Er det alle Amazon-forhandlere som sender til Norge, da?

Jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du spør om, men alle Amazons butikker sender vel til Norge. Jeg har iallfall handlet fra amazon.com (USA) amazon.co.uk (Storbritannia) amazon.de (Tyskland) og amazon.jp (Japan) uten problemer. Men det er jo enkelte varer de forskjellige butikkene til Amazon ikke sender til Norge, og det er andre leverandører enn Amazon som selger gjennom Amazons butikker som ikke sender ting til Norge. Men om leverandøren ikke vil sende varen til Norge, så hjelper det jo ikke at man bruker en norsk søketjeneste for å finne dem. Biit.no sender ingenting, de bare søker for deg hos Amazon i Storbritannia, og det kan jeg for min del gjøre selv. De regner riktignok ut hva prisen blir i norske kroner etter å ha trukket fra VAT (britisk «moms») og det er jo kjekt, men siden jeg uansett ikke vil ta sjansen på å kjøpe noe fra utlandet uten å kontrollregne hva prisen blir ser jeg ikke helt at jeg har så mye å vinne på det heller.

Ben "the hard way" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.