|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Kjære Sandra - er dette normalt?(For dere som ikke vet det, "Kjære Sandra" var en populær spørrespalte da jeg var ung. Det kom alaskens med dumme spørsmål, og det spørsmålet jeg stiller er nok litt i den gata
|
|
|
#2 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Eg kjem i kategori med han du var ute og åt med. Eg gløymer utruleg mykje. Eg hugsar ganske godt bilder, rom og lukter, men kva som blei diskutert eller sagt er blåst bort nokre veker seinare. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg ville nok ha husket omtrent det samme som deg, Him.
|
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg husker som regel altfor godt. I hvert fall i følge venner og bekjente |
|
|
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg husker som regel (nesten irriterende) mye.
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg husker sånn omtrent hvor og når jeg har vært på restaurant, noen år bakover i tid. Kafébesøk og liknende går mer i ett. Men noen samtaletema kan jeg huske, det kommer an på temperatur og engasjement.
|
|
|
#10 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg synes det er normalt at du ikke husket navnet på der dere spiste.
|
|
|
#11 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg kunne godt vært den bekjente her. Jeg husker ikke sånne "vanlige" ting så godt. Det må ha vært noe spesielt som skjedde hvis jeg skal lagre det på minnet.
|
|
|
#12 |
|
Slow reader
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg er litt enten eller. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg husker også alt for mye mener mange. (spesielt eksen
|
|
|
#15 |
|
wizzzard
|
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Eg har det med å lagre detaljer som farger på duk, kvar toalettet var, musikken i bakgrunnen, små kommentarer, samtaletema, osb. Det er som små glimt i hjernen med bileter av det som hende. Har etterkvart fått med meg at ikkje alle har det slik og innbiller meg at dei som ikkje samler på slik unyttig informasjon gjerne har langt meir detaljminne på ting eg aldri får inn i skallen. Periodesystem og slikt. :dulter på mumsemannen:
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Hvor: Barteby
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg husker ikke alle detaljer om alt. Det handler ofte om hvor vesentlig jeg anser en hendelse. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?Jeg husker sånne ting veldig godt. Og sånn at om man spør meg om det senere så kan jeg hente det frem, og zoome inn på detaljer som jeg ikke husker bevisst, det er som en film som har blitt lagret egentlig.
|
|
|
#20 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Kjære Sandra - er dette normalt?
Jeg har veldig god plass til periodesystemer og slikt, for det dere snakker om er borte etter ei uke. Jeg ringte til en eks i jobbsammenheng for et par uker siden, og koblet overhodet ikke hvem han var før han minte meg på det. Og da hadde jeg både navn og bilde foran meg.
|
![]() |
|
|