Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger støvler!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-11, 20:48   #29
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger støvler!

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg tror nemlig ikke at mine legger er særlig slanke. Jeg tror i hvert fall at de er fyldigere enn f.eks. Synnemor sine.

Jeg håper du har fyldigere legger enn meg, det er nemlig håpløst å finne støvletter som passer mine legger. Det blir alltid ørten runder med prøving og feiling før jeg ender med en eller annen utgave som fins i veldig smal versjon (og koster skjorta).

Mine Hunterstøvler er smale i leggen (kommer også an på str., Hunter str. 38 er smalere i leggen og kortere enn 39. Mine legger druknet i 39 mens 38 går til nød.)

Jeg vil tro at de som har litt kraftige legger kan slite med å få plass i Hunterstøvler av den typen jeg har i alle fall, men jeg innbiller meg at de fins i ulike utgaver og bredder.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.