|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Som regel er det vel sånn når barna er så store? Mine er også ute og sparker fotball, og alle sov til over åtte i dag. Har egentlig vært sånn noen år nå. Og jeg |
|
|
|
|
|
#102 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...
Ja, det tror jeg også. Om man ikke kan sove lenge eller får mer egentid når barna vokser til, så tror jeg det er i spesialle tilfeller. Om man har barn med spesielle behov feks. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det kan godt være at det som regel er sånn. Mine står opp 6, de står opp selv, men de krangler så de vekker oss. De er ute og sparke fotball, men jeg kan ikke gå i butikken slik at de er alene hjemme. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
By the Sea
|
Jeg vil jo ikke at det alltid skal være sånn! Jeg storkoser meg jo sammen med dem, og tenker med gru på at de skal velge meg bort oftere og oftere i årene framover.
|
|
|
#105 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#106 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg ble ferdig med utdannelsen min før jeg fikk mann og barn, så rekkefølgen er jeg fornøyd med.
|
|
|
#107 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Stort sett alltid fornøyd med mannen (noen ganger helt over meg at jeg faktisk har fått en så flott fyr til mann
|
|
|
#108 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg kunne nok valgt en annen utdannelse, evt jobbet et år i utlandet, fått opplevd mer av verden. Men det ble ikke sånn. Hadde jeg valgt annerledes ville jeg ikke endt opp her jeg er i dag, og jeg vil aldri byttet ut mannen eller ungen og den som er på vei med noe annet.
|
|
|
#109 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Mannen beholder jeg gjerne. Vi har noen tunge perioder bak oss men alt i alt kan jeg ikke tenke meg et liv uten mannen min. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Nei jeg hadde ikke valgt noe annerledes der, men kunne av og til tenkt meg å bo en annen plass enn vi gjør.. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
maler
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Selv om man kanskje er mest lykkelig i de årene ungdomstiden og livet varer evig, man har få bekymringer, få forpliktelser og mange venner i samme situasjon, vil det jo ikke si at man ville vært like lykkelig uten barna ti år senere. Har man ikke en type bekymringer, får man vel en annen. Men jeg må si jeg håper jeg får igjen noe frihet etterhvert. Samtidig som jeg håper jeg greier å drifte famlien slik at ungene ikke velger meg bort når de blir større. Det er litt skrekken egentlig, unger som ikke gidder være sammen med meg.
|
|
|
#112 |
|
intro
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn...Jeg burde jo selvfølgelig svare at vi skulle prøvd å få barn tidligere, ettersom det kostet oss såpass mange år og tårer å få det til. På papiret hadde vi muligheten også, ettersom vi hadde vært sammen i nesten 12 år da vi fikk den første ungen. (Eller kanskje vi bare skulle begynt å prøve seinere, så hadde vi muligens ikke trengt å bruke noen av våre beste år på deprimerende forsøk på barnelaging?
|
|
|
|
#113 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg hadde nok ganske sikkert kommet til å velge en annen mann enn ham jeg har nå dersom jeg hadde ventet en del år før jeg etablerte et så seriøst forhold til noen (slik planen i utgangspunktet var). Dette fordi jeg og mannen nok aldri hadde møttes fordi vi har en del ulike interesser, og rett og slett er ganske ulike på mange områder (vi møttes i russetiden på videregående). Jeg tror nok at jeg hadde vektlagt helt andre egenskaper ved en mann om jeg hadde ventet noen år. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Mnja. Jeg har alltid ønsket meg barn. Nå i etterkant kunne jeg gjerne tenke meg en uke av og en uke på, men slik er det ikke når man bor sammen med barnefaren.
|
|
|
#115 |
|
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg kunne jo ønske at jeg ikke fikk de to eldste med han jeg gjorde, men sånn ble det. Jeg byttet ut mannen men har to fantastiske barn. Så møtte jeg drømmemannen, og fikk lillemann. Jeg skulle ønske vi hadde hatt mer tid til å være kjærester før vi fikk lillemann, men sånn gikk det ikke. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg hadde nok ville gjort ett og annet valg annerledes om jeg kunne, men barna ville jeg ikke byttet bort. De valgene jeg hadde gjort hadde nok innbefattet at jeg og samboer ikke hadde vært sammen, men betyr ikke at jeg ikke er glad i han altså. Men vi har hatt en del slitsomme år, tidligere det da, nå har vi det igrunn greitt altså. Men jeg tenker nok avogtil om det helt var verdt det, ønsker ikke det for min datter eller sønn. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Ville ikke byttet noen av de, heller ikke mannen, men kunne jeg valgt igjen så ville jeg gjerne ha truffet han 5 år før og startet med barn da 5 år før vi gjorde...
|
|
|
|
#118 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Tja... Jeg har en flott, stødig mann. Vi utgjør et veldig godt foreldreteam. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg skulle heller ikke gifte meg eller få barn. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Vaklende
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Denne tråden gjør meg litt trist, og jeg må jobbe litt med å snu fokus hver gang den dukker opp på kontrollpanelet. |
|
|
|
![]() |
|
|