|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
![]() Sikringsskap inne på barneromVi kjøpte oss et eldre hus september i fjor der sikringsskapet er inne på det ene soverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Sikringsskap inne på barneromTror ikke jeg ville brydd meg så mye om det, bare passet på å ha det låst.
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sikringsskap inne på barneromHvis du er ukomfortabel med å ha det inne på et barnerom: Hva med å la barnet/barna få et annet rom, så kan dere voksne ta det aktuelle rommet?
![]() |
#4 |
Weeeee
|
![]() Sv: Sikringsskap inne på barneromJeg ville ha fått det flyttet.
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sikringsskap inne på barneromOm strømanlegget er relativt nytt, uten kurser som er overbelastet, så hadde jeg ikke bekymret meg. Jeg ville bare sørget for at skapet var låst, og hatt røykvarsler der inne. (noe jeg vil ha på alle soverom uansett sikringsskap eller ei)
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Sikringsskap inne på barneromVi skal pusse opp hele 2.etg i vinter, og da vil alt av det elektriske i den etasjen bli byttet ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sikringsskap inne på barnerom
Enig
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sikringsskap inne på barneromJeg ville ha flyttet det for å være på den sikre siden, event byttet soveroom med barnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Sikringsskap inne på barneromVi har sikringsskapet inne på rommet til eldstejenta (11år), skapet er alltid låst og det er av de nye sikringene. Vi fikk høre fra elektriker at vi ikke skulle bekynmre oss over at det var på barnerommet i det hele tatt........for vår del kunne ingen brukt rommet om ikke hun har det, vi får ikke senga vår inn der i det hele tatt.
![]() |
#11 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Sikringsskap inne på barneromVi har sikringsskap på barnerommet, jeg har aldri tenkt på at det kan være et problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Sikringsskap inne på barneromHar snakket med elektriker her også, og han sier det ikke er noen grunn til å flytte skapet så lenge det elektriske er i god stand. Blir skjult anlegg inne på vesla sitt soverom nå, så alt av kabler blir nye der inne i alle fall |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|