Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Morocco oil

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-11, 23:50   #1
emnilsen
mari

Medlem siden: Mar 2010
emnilsen er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Tommel opp

Morocco oil

..vil bare nevne for alle og enhver at denne oljen er helt unik og er beste kjöp du kan gjöre for hàret ditt, har kur og shampo i tilleggAndre som har värt borti den?

Gammel 30-08-11, 23:52   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: morocco oil

Jeg har den, men er ikke imponert Synes den lukter vondt og gjør heller ikke underverker for mitt hår.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 00:06   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke det et sånt relansert søttitallsprodukt?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 00:07   #4
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker den hver dag. Er kjempe fornøyd og synes den lukter deilig.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 00:11   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Er den noe for seg selv, eller lik andre oljer på markedet? Oljer er bra de. Men den ene er nå like grei som den andre. Mer forskjell i dem som ikke er rene "oljer". Feks den røde fra tigi, og den rosa afterparty etc.

Gammel 31-08-11, 00:13   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer vel an på håret? Olje i mitt hår tror jeg er en dårlig ide.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 00:13   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker den, den er helt grei.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 00:49   #8
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Det burde hete Israeli Oil fordi disse produktene er utviklet, laget og produsert i Israel. Men det navnet ville jo neppe gjøre produktene så attraktive.

Jeg kjøpte en flaske uten å vite at den var made in Israel. Produktet er fantastisk i håret på datteren min men jeg kommer ikke til å kjøpe igjen. Hvis man googler finner man en del "support Israel by bying Moroccon Oil", det i seg selv er grunn nok for meg til ikke å kjøpe produktene.

Gammel 31-08-11, 05:12   #9
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Morocco oil lukter litt som den tunge, vamle luft-"friskeren" som gjorde meg episk sjøsyk en gang for lenge siden, så jeg betakker meg for lukta.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 08:27   #10
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Morocco oil lukter litt som den tunge, vamle luft-"friskeren" som gjorde meg episk sjøsyk en gang for lenge siden, så jeg betakker meg for lukta.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 08:37   #11
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Den burde vel egentlig hete Moroccan Silicone-with a hint of argan oil. De to første ingrediensene er nemlig silikoner, ikke arganolje, så jeg synes i grunnen den seiler under falsk flagg. Og i tillegg "made in Israel"? Nei. Takk.

Slike oljer er dessuten ikke noe særlig for et typisk skandinavisk hår dersom håret er sunt og blankt. Hos meg får sånne oljer håret til å bli flatt, altfor mykt og flyvete. På grovere hårtyper kan det derimot ha noe for seg.

Sist redigert av Nera : 31-08-11 kl 09:59.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 08:41   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Det burde hete Israeli Oil fordi disse produktene er utviklet, laget og produsert i Israel. Men det navnet ville jo neppe gjøre produktene så attraktive.

Jeg kjøpte en flaske uten å vite at den var made in Israel. Produktet er fantastisk i håret på datteren min men jeg kommer ikke til å kjøpe igjen. Hvis man googler finner man en del "support Israel by bying Moroccon Oil", det i seg selv er grunn nok for meg til ikke å kjøpe produktene.

Ops.

Gammel 31-08-11, 09:21   #13
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Har prøvd, reddet ikke min hårdag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 09:51   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Prøvde det første gang hos frisøren for et par uker siden, men registrerte egentlig ikke effekten. Fikk med meg en prøveflaske, så jeg får kanskje teste det ut!?

Gammel 31-08-11, 09:54   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morocco oil

Jeg har den også, etter mye skryt og lovord fra frisøren, men den er ikke noe særlig, synes jeg.

Gammel 31-08-11, 09:55   #16
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hopper jo på absolutt alt som kan temme galskap-krøllene mine og få de til å se ut som filmstjernehår. Kanskje dette er greia?

Gammel 31-08-11, 10:01   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg hopper jo på absolutt alt som kan temme galskap-krøllene mine og få de til å se ut som filmstjernehår. Kanskje dette er greia?

Nope.

Gammel 31-08-11, 10:02   #18
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er muligens verdt forsøket. Det finnes forresten også andre sånne oljer, blant annet Orofluido, Shu Uemura Essence Absolue, Schwarzkopf Bonacure, og også fra Kerastase (Elixir Ultime).

På mitt nordiske hår (ganske fine, glatte, myke hårstrå) funker det bedre med lettere silikonserum. Det er altså ikke slik at jeg er imot silikoner per se, men å kalle noe for "olje" når hovedbestanddelen er silikoner, synes jeg er å seile under falsk flagg.

Gammel 31-08-11, 10:24   #19
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hva bruker man hårolje til?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 10:26   #20
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Hva bruker man hårolje til?

Jeg tar det nederst i tuppene, det roer litt tørt og flagrete hår.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.