|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Jeg prøver å "koble av foran TV-en", men det er jo for pokkern klin umulig. Søppel overalt! Teite uttalelser og dårlige produksjoner overalt! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Jeg er helt enig. Det er utrolig mye dritt. Innimellom kommer selvsagt bra ting, men jeg finner det aldri før det er for sent. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Jeg følger ikke med på en eneste serie for tida. Har nesten ikke sett på TV siden mai, eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Frogner var jo... sjokkerende dårlig. Luksusfellen? Hjelpes. Den derre bussen med damer som kjører rundt i landet? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Robinson begyner jo i dag da. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Metallica!!
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?
Hvor går shawshank?
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Har du dekoder med oppdaker?
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Jeg liker bare matlagingsprogram med Gordon Ramsay. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Metallica!!
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Oh hvis du husker V fra gamle dager så skal det gå på max i kveld. Jeg skal kikke litt bare for å se om det er sånn jeg husker, eventuelt se om jeg husker noe.
|
|
|
#16 |
|
Metallica!!
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?
Matlagingsprogrammer med Gordon Ramsay er de beste.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Herlighet, jeg har jo nesten ingen kanaler heller. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Jeg har Cake boss, Hells's kitchen og Criminal mind på PVR-boksen.
|
|
|
#20 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Jeg gleder meg til "Alt for Norge" i kveld. Jeg synes den serien er hysterisk morsom, og litt rørende. Men jeg er jo den typen som elsker 17. mai også. Det er litt samme greia. Så der. Skjelettet er ute av skapet. |
|
|
|
![]() |
|
|