|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesJa, jeg mener jeg har fikset en oppskrift på melkefrie muffins greit (jeg bytter ut smøret med melkefri margarin og melken med eplejuice, skal testbake i dag tror jeg). Men hva i all verdens navn og rike skal jeg ha oppå? Muffins=smørkrem i mitt hode. Og da helst med ekte smør.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesTusen takk!
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesRoyal icing med lime i steden for sitron. Det er veldig godt. Marshmallow fluff er også godt å bruke som glasur.
|
|
|
#5 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskes
Hva slags muffins er det, og hva slags anledning skal det brukes i?
|
|
|
#7 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesJeg gjorde det enkelt og stivpisket en eggehvite sammen med melis og litt juice. Da fikk jeg til å bruke sprøytetopp. Søtt som bare det, men det funket..
|
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Takk for tips, er i googlingen
Lyse muffins, skal brukes i en barnebursdag.
|
|
|
#9 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesEple, kanskje?
10.09 01.13 Sist redigert av Salt : 05-09-11 kl 14:19. Årsak: Typo på mengde syltetøy! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesDu kan egentlig bruke de fleste syltetøyene. Det blir veldig godt. Men husk at det er frø i mange av dem, hvis du skal sprøyte. Frøene setter seg fast hvis sprøytetuppen er liten. :BTDT:
|
|
|
#11 |
|
Leser
|
Nam, det hørtes godt ut!
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesJeg pleier å bruke denne:
|
|
|
#14 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesEplebiter, sukker og kanel.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Live and let live
|
Men det er jo så kje-edelig.
|
|
|
#16 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesMange gode tips om melkefri topping på muffins i en ny bok som kommer denne uken: Frie kaker. Kunsten å bake supergode kaker uten melk/mel/egg/sukker, av Anne Spurkland. Utgitt på Spartacus. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Rockesøster
|
Sv: Melkefri toppings på muffins? Tips ønskesJeg brukte Passion 4 Baking sin Angel Feather Icing da jeg skulle lage melkefri topping til køppkeiks til en konfirmasjon. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Leser
|
Takk for tips! På grunn av det du skrev så fikk jeg mannen til å kjøpe geletopper. Men jeg rakk ikke å prøvebake i går, får muligens prøve i dag.
|
![]() |
|
|