|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommunal vs. privat barnehageplassVår private barnehage er en stiftelse, så det er ingen eier som tar ut noe overskudd. Alt går tilbake til barnehagen. Allikevel merker vi ganske stor forskjell fra i fjor til i år. Vi har klaget på vedtaket om tilskudd, og er spent på tilbakemeldingen. Jeg er leder i styret i barnehagen, og jobber endel med dette. (Altså, jeg er ikke styrer, men er leder for styret som består av foreldre.)
|
|
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Sv: Kommunal vs. privat barnehageplassJeg har prøvd begge deler og foretrekker helt klart den private barna går i nå. Supert, nytt hus, flotte uteområder, topp personale og bra opplegg for barna. Bhg er med i en landsdekkende kjede og er sikkert en stor aktør på markedet, men for oss fungerer det veldig bra. Den kommunale var skitten, mye utskifting av personale, barna var lite ute og aldri på tur og fikk ingen måltider i bhg. Nå får de varm lunch hver dag. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommunal vs. privat barnehageplassOg min går i en privat hvor ungene ikke er mye ute, ikke mye på tur, maten betaler vi matpenger for, personalet er ikke akkurat 100% stabilt (men to av de som er på avdeingen var der jo i fjor også, og vikarene er ganske stabile de altså, en av dem er visst fast vikar 2 dager i uka i år)
|
![]() |
|
|