|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Borte
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber fulle dager, men har flexitid og leverer tidlig i barnehagen sånn at jeg kan komme tidlig på jobb. Opp og hopp klokken 06.15, men det er så inderlig verdt det når jeg kan være hjemme relativt tidlig på ettermiddagen.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 06-09-11 kl 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Drømmer
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg er for tiden hjemme, mannen har flexitid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidDagvakter jobber jeg 07.30-15.00. Det tar 8 min. fra jobb til barnehage og 5 min. fra bhg. til hjem. Skole og bhg. ligger rett ved siden av hverandre så det tar ikke mye ekstra tid den dagen storebror er på sfo, de andre dagene går han hjem. Sist redigert av Nutte : 06-09-11 kl 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidI teorien jobber jeg fra 8-4. Jeg kan flexe, men siden jeg både henter og leverer unger utgår det. I praksis jobber jeg omtrent 8.30-4 pga trafikk om morgenen, barnehagen åpner ikke før halv 8, og det kan fort ta en time eler mer til jobb selvom det bare er 14 km. For tiden er jeg innleid, så jeg får betalt for de timene jeg er her, så det er ganske fleksibelt. Hvis (når?) jeg blir fast ansatt får jeg mulighet til hjemmekontor så jeg kan ta igjen timer på kveldstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidEtter at vi flyttet til byen har ettermiddagene krympet kraftig. Virkelig.
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber skift, fra 8-16 vanlige dager, enkelte dager forskjøvet 9-17 og omtrent en gang i uka 14-22. Hver 4. helg jobber jeg en helgedag, 8 timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Peppy!
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg har vel arbeidstid fra 8 - 15.45, men fleksitid. Vi bytter på hvem som henter, og prøver å hente på skolen senest 15.30. Så når jeg henter drar jeg tidligere på jobb. Og så jobber jeg stort sett en time eller to om kvelden, og alltid på søndager. Da rekker jeg både all jobb og kortere skoledager for ungen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg jobber i 70% stilling, med fri en dag i uka og kortere arbeidstid de andre dagene. Jeg har kontortid fra 08.00-14.33, men jobber som regel fra 07.30-14.33 - altså en halvitme pluss hver dag. Jeg har ikke ansvar for å hente i barnehagen så de dagene jeg ikke skal handle er jeg hjemme rundt 14.50. Da har jeg god tid til å gjøre klar middag til sambo og minstemann kommer hjem 16.30 - han er lærer og jobber fra 08.00-16.00 hver uke, med fri annenhver onsdag
![]() |
#50 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg har fleksitid, men stempler inn og ut, så det blir pluss og minustid opparbeidet. Jeg er vel som regel alltid på minustid.
![]() |
#52 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg er også hjemme for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg også lurte på hvordan pokkern det var mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidJeg og ungene er hjemme ca. 16:30. Gubben er hjemme ca. 18 (pendler).
![]() |
#55 |
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstid
Det hjelper å være to altså. Jeg hadde ikke klart å fikse dette uten å jobbe redusert. Og i invitasjonen til fotballtrening er oppstart 16.45 ferdi skiftet på en bane 20 min unna skolen. Det funker ikke for oss, og vi har bestemt oss for å vente med organiserte greier til neste år - for da jobber jeg forhåpentligvis med fleksitid i sentrum. Sist redigert av Observatøren : 06-09-11 kl 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
flisespikker
|
Klart det blir en helt annen utfordring når man er bare én forelder.
![]() |
#58 |
Ad astra
|
![]() Sv: Spinnoff - Din arbeidstidHøstmannen kan signere denne;
Han skal i utgangspunktet jobbe 7,5 timer hver dag, men med fleksitid, hjemmekontor og alltid alt for mye å gjøre, kan han i perioder legge opp dagene litt slik han vil.
![]() |
#59 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#60 |
|
Det tenkte jeg å sjekke ut på kveldens foreldremøte, faktisk.
Ja, det er jo en... utfordring. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|