Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - Din arbeidstid

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 11:00   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff - Din arbeidstid

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg også lurte på hvordan pokkern det var mulig.

Grunnen til at jeg startet den andre tråden var at jeg har så veldig lyst til å la eldste pjokken begynne på fotball, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til, og tenkte at jeg sikkert er helt på jordet siden "alle andre" klarer.

Jeg tenker på gru hvordan i all verden jeg skal få ting til å gå rundt når begge to vil gå på forskjellige ting. Nå er det fotball 2 dager i uka og det er nok. Enda jeg bare står for en av kveldene.
Og det er ikke bare å begrense når x gnåler om at de må jo gjøre noe, men jeg selvsagt skal både betale og følge opp

Gammel 06-09-11, 11:07   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er lærer og er i stor grad fleksibel utenom undervisning, men jeg bør være på jobb 8 timer daglig ellers holder ikke kveldene til å få ting unna. Vi er ikke helt i rytme ennå etter høststarten, men etterhvert er planen å være på jobb fra 0710 til 1510. Jeg er heldig og har veldig veldig kort vei, så da er jeg i barnehagen før halv fire. Men før hadde jeg lenger vei, og da var jeg på jobb fra kvart på sju til kvart på tre. Stod opp halv seks.

Alternativt, hvis jeg leverer, på jobb fra ca kvart på ni til kvart på fem (her vil jeg miste litt tid som må tas igjen om kvelden så lenge storebror må følges til skolen).

Mannen jobber noe kortere for han har litt lenger vei, men tar det igjen om kvelden og i overtid av og til.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 11:09   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med 1 voksen blir ting selvsagt mye verre.

Ellers har vi også prioritert veldig høyt å bo nær jobb, og vi jobber mye mer enn vi liker om kvelden for å få det til sånn.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.