|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Bøker til 6-åring (jente)Trollkrittet.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bøker til 6-åring (jente)Eg tenkte å prøve Nifse Nella av Unni Lindell på min 6- åring. Storesøster synest i alle fall at den serien er topp. Og så står Tonje Glimmerdal klar i bokhylla, saman med Dustefjerten av Rune Belsvik. Men foreløpig leser me kun bøker som handler om prinsesser eller ting som er rosa.
|
|
|
#24 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker til 6-åring (jente)Svein og rotta-bøkene er jo bare kostelige, da! Vi er snart gjennom alle for Lillemann og vi koser oss like mye med dem både liten og stor. Jeg har en lei tendens til å bli usigelig trøtt av å lese for ungene, men Svein og rotta holder meg våken |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker til 6-åring (jente)Bøkene om Ella av Timo Parvela. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Bøker til 6-åring (jente)Takk for mange gode tips!
|
|
|
#27 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Bøker til 6-åring (jente)Jeg vil anbefale Tonje Glimmerdal og Vaffelhjarte på det varmeste, selv om det er på nynorsk altså. Det er bare å sette i gang, så går det av seg selv etter ei stund.
|
![]() |
|
|