|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du? | |||
| Hiver deg på hornet,sprenger forbi kuflokken og prøver å felle bonden med bildøra i samma slengen |
|
3 | 1,74% |
| Tuter, vinker og blinker med lysene, og presser deg forbi. Gir bonden fingern i det du passerer! |
|
0 | 0% |
| Tuter, vinker og presser deg forbi. Smiler blidt til bonden når du passerer. |
|
4 | 2,33% |
| Venter og ser om det blir en mulighet for å passere. |
|
140 | 81,40% |
| Stopper bilen og tar fram matpakka |
|
14 | 8,14% |
| Stopper bilen og hjelper bonden med kyrne |
|
11 | 6,40% |
| Stopper bilen og roper ukvemsord til bonden før du snur og tar en annen vei |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
can-jur
|
Sv: Kyr i veien
|
|
|
|
#23 |
|
can-jur
|
Det har noen glemt å fortelle mine kuer
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyr i veienJeg venter tålmodig. Hjemme hos mamma er det kyr, og jeg har lært at hvis jeg skal nå en ferge mellom kl. 17.00 og 19.00 må jeg beregne god tid.
|
|
|
|
#28 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kyr i veienJeg ville gjort som jolie tenker jeg, kjørt bak kyrne i gangfart, eller benyttet anledningen til å la vesla se på spennende kyr
|
|
|
|
#29 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kyr i veienPÅ en øde vei langt inn i skauen/på fjellet kan man vel ikke fovente annet, så jeg venter og ser om det blir en mulighet for å passere, mens jeg banner for meg selv. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyr i veienJeg hadde ventet tålmodig.
|
|
|
#33 |
|
Lett rørt
|
Noe sånt.
|
|
|
#34 |
|
Einsam
|
Sv: Kyr i veienJeg regner med at flokken ikke skulle gå flere km, så jeg hadde pent stoppet, og evnt hjulpet til hvis det trengtes. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Borte
|
Sv: Kyr i veienDette har skjedd meg flere ganger, bortsett fra fyren med grønn dress, kuene jeg treffer er på fribeite.
|
|
|
#36 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Kyr i veienJeg hadde nok stoppet og tatt en hel haug med ku-bilder. Ja, og kanskje noen bonde-bilder også. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyr i veienJeg elsker dyr - og synes det er stas med kuer som går over veien. Sauer også for den saks skyld. Så både jeg og ungene er like ivrige - og tar oss god tid til å nyte synet. Det tar ikke timesvis å flytte en flokk over veien uansett da.
|
|
|
#38 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kyr i veienBeen there, done that - har sittet gud vet hvor mange ganger bak en flokk kyr og venta på at det skulle bli mulig å kjøre videre.
|
|
|
#39 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Kyr i veienTålmodigheten min rekker nok ikke lenger enn at jeg tuter, vinker og presser meg forbi, men jeg er likevel såpass høflig at jeg smiler blidt til bonden når jeg passerer. |
|
|
|
![]() |
|
|