|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Er det noen som vet hvor man får tak i en enkel koffert som passer for en gutt i 3-årsalderen? Det hadde vært populært om det fantes med Lynet mc Queen- eller Sabeltann-motiv, for eksempel. Er det veskebutikker som selger slik, eller lekebutikker? Obs? Europris?
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Koffert... Jeg har sett slike ting både på obs og toys, men hvis du vil ha noe med litt mer kvalitet, men som ikke har disneyfigur anbefaler jeg samsonite sine. De er gode å trille og kule for småbarn. Mine to minste har hver sin størrelse av denne:
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Vi kjøpte en enkel cabinkoffert i grå/sølv hardplast på OBS. Kostet 149 og har nå overlevd utallige reiser de siste 5 årene.
|
|
|
|
#7 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Lille skatt fikk en helt enkel en (myk) på Nille. Jeg regner ikke med at kvaliteten er allverdens, men den fungerer sikkert ei stund. Og så var den glitrete med blomster og sommerfugler, så da var hun lykkelig.
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?
En sånn har minstemann her hatt til helt nylig, og det har vært en kjempesuksess på alle vis. Kan anbefales. Genial til å dra unger rundt på.
|
|
|
#10 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Vi har hatt den samme som Salt viser til vår Mini, og hun elsker den fortsatt. De selger den bl a på Byporten vis a vis Kiwi.
|
|
|
#11 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Du kunne sikkert overtatt poden sin lynet mac queen for ein billig penge, men det er litt langt herfra til Lillestrøm da... Meiner vi kjøpte i lekebutikk, men det er mange år sidan. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Begge våre har Samsonite-koffert.
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Vi har samsonite. Gutten elsker den, foreldrene og for den del. Vi har krokodillen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Poden har Trunki, og han er veldig glad i den. Jeg gruer meg til å si at han begynner å bli for stor til den.
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Yngste her hadde Trunki, men nå har han krokodille fra Samsonite. Jeg liker best krokodillen av de to. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?Er det noen som har sett pris på den med Lynet på?
|
|
|
#20 |
|
maler
|
Sv: Hvor finner man koffert til gutt på 3 år?
Når vi er på tur. Dvs ganske ofte.
|
![]() |
|
|