|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hønnis oppussingstråd
Jeg tenker helt motsatt - det er mye enklere å male vegger enn møbler. Gardiner og sånt er jeg med på, altså, det er fort gjort å bytte.
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Hønnis oppussingstrådMan trenger ikke verken rosa vegger eller rosa møbler for å få rosa rom. En rosa matte, rosa sengetøy og gardiner, og noen andre effekter, så er rommet ganske så rosa. De fleste begynner å vokse fra rosaalderen når de blir sånn rundt 6 år.
røverunger 03 og 08 Sist redigert av mkj : 11-09-11 kl 15:55. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hønnis oppussingstrådEnig med røkla ang. rosa vegger. Jeg tok en lys lys gråfarge på veggene da yngste ville ha rosa rom, og supplerte med rosa puter istedenfor. Skal se om jeg finner fargekoden om du er interessert. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
♡
|
Jeg vil gjerne ha fargekode. Gjerne også bilde. Er skikkelig i tvil om det rosa rommet altså...
|
|
|
#6 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hønnis oppussingstrådVi har eikeparkett i hele huset og er fornøyd med det. Nå holder vi å pusse opp gangen, og jeg falt veldig for hvitlasert/hvitoljet eik, og har bestilt trapp og parkett i gangen til det. Vi må dermed på sikt skifte i hele huset.
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Jeg har ikke malt møblene på nytt, hun har heldigvis en lillesøster |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Laminat er så kald og blir kjempestygg når den får hakk og sår. Vi hadde det tidligere og var ikke i tvil om å parkett da vi pusset opp for tre år siden. Parketten kan slipes ned og lakkes igjen når ungene er over det verste med å lage merker.
|
![]() |
|
|