|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?..som ikke leser ennå? Den bør kanskje ha fargeskjerm, men ikke masse fancy tilbehør som kamera osv. Han skal bruke den til lydbok først og fremst, kanskje også på skolen i undervisningsøyemed. Grei lagringsplass (minst 16 giga), og ikke så voldsomt mye mer enn 1000 kr.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?Vurderer disse: (Creative Zen, Sony, Ipod nano)
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?Poden har iPod Touch. Jeg hadde nok gått for den, siden den har flere bruksområder. F eks. har vi god nytte av at han kan ringe oss med FaceTime.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?Hvis min 9-åring skulle fått ny nå så ville jeg kjøpt iPod touch til henne.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?
Tja, våre unger har en sånn shufflesak til tre hundre kroner, så... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?iPod nano eller touch.
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?Vi har en Shuffle også, men den er jo tungvindt å navigere når den ikke har ikke har skjerm.
|
|
|
|
#8 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?Jeg vurderer en ipod touch til bursdagen til min gutt, han blir 9 i november Han har arvet en nano etter storesøsteren idag. Ikke for det at han trenger en ny, men hva søren finner man på til gutter som har alt? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Jeg fikk en shuffle engang, og den ble jeg aldri venn med. Håpløs til barn å navigere, ja. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?Jeg synes prisforskjellen er såpass liten mellom nano og touch at jeg ville kjøpt touch. Da kan den brukes til spill og masse annet gøy som nano ikke kan brukes til.
|
|
|
#11 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?Denne ipoden blir ikke til spill og internett, kun til lydbok, og skal muligens brukes som pedagogisk hjelpemiddel på skolen også.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ansvar for egen luring
|
Hva er FaceTime?
|
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva slags ipod/mp3-spiller til åtteåring?Videosamtaler, på nett. Med iPoden kan poden ringe til iPhone og iPad, så sant han er på nett. Han ringer oss fra kompiser, besteforeldrene, etc.
|
|
![]() |
|
|