|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Sjokolademuffins som kan bakes dagen i forveien?Er det noen som har en god oppskrift? De muffinsene jeg har prøvd meg på tidligere, har virket som typisk ferskvare - tørre allerede dagen etterpå. (Dette gjelder i alle fall Toro.
|
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Sjokolademuffins som kan bakes dagen i forveien?Jeg har god erfaring med browniesmuffins, som varmes forsiktig i mikro før de spises dagen etter. Og en litt mer kraftig sjokolademuffins med brunt sukker og sjokoladebiter, som også varmes lett opp igjen før de spises. Men siden jeg ikke har oppskriftene her så hjelper vel ikke det så mye. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sjokolademuffins som kan bakes dagen i forveien?Sokk har en oppskrift her inne på FP som heter havremuffins. De holder seg fint noen dager. Du kan tilsette sjokolade i tillegg til eller istedenfor eple, og så er du i mål. Muffinsene er så gode at de egentlig ikke trenger noen sjokoladetilsetning.
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Sjokolademuffins som kan bakes dagen i forveien?Oppvarming i mikro utgår, da dette skal sendes med til barnehagen. Skal sjekke ut havremuffinsene!
|
|
|
|
#5 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokolademuffins som kan bakes dagen i forveien?Anbefaler disse Browniesmuffinsene;
|
|
|
#6 |
|
koko
|
Sv: Sjokolademuffins som kan bakes dagen i forveien?De browniesmuffinsene er knallgode! Egentlig best hvis de serveres kalde, da er de skikkelig seige og gode.
|
|
|
#8 |
|
koko
|
Sv: Sjokolademuffins som kan bakes dagen i forveien?
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Sv: Sjokolademuffins som kan bakes dagen i forveien?Jeg ville uansett fryst dem ned etter steking, og tatt opp fra fryseren på morgenen. Da er muffinsene ferske og fine til lunsj.
|
|
|
#10 |
|
Søt og rar
|
Det ville jeg også ha gjort.
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Ja, men de skal jo pyntes også!
|
|
|
|
#12 |
|
Søt og rar
|
Lag fruktpinnsvin.
|
|
|
#13 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokolademuffins som kan bakes dagen i forveien?Må prøve de browniesmuffinsene ja. |
|
|
|
![]() |
|
|