Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er dere fornøyd med valget?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 14:31   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med valget?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Tja, hestehandler med verv og posisjoner som valuta er vel en del av moroa etter valg i fylke og kommune. Det er ikke det minste rart at mange etterhvert mister litt troen på at stemmen de gir faktisk går til den ideologien de tror på. Her hos meg er det _ett_ menneske fra Venstre som skal avgjøre om vi får sårt tiltrengt fornyelse bak ordførerklubba. Denne ene personens parti gikk faktisk tilbake og fikk i overkant av 1200 (ca 5 %) stemmer. Er det riktig at små partier (som få ønsker skal ha innflytelse), skal ha så mye å si?

Jeg skjønner at spillet er sånn.
Men jeg er usikker på om det er en bra ting for lokaldemokratiet.
Det føles litt pussig at et parti som fikk 43,7 % av stemmene, og hadde stor fremgang (over 10 % fra sist valg) blir sittende som opposisjonsparti.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.